16 Eylül 2008 Salı

nerlerdeyim ben?

merak edilmişim..

herkeşler işkolik oldum da yazamıyorum sanmışmış..

deil..

sadece üşengeçliğimden ve fevkalade evhanımı oldugumdan yazmadım..

ayın 10'unda başlayan iş hayatım patronumun iş performansımı begenmemesinden dolayı 15'inde sonlandı..deeermişim..
farklı şantiye ve projelere orta göbeğinden girmek zor olur diye erteledik..
ekim 15'te bi deneme daha yapıcaz bakıcaz duruma..
ben işe dönmek için acele ettikçe,bebeme biraz daha doymamı isteyenler artıyor.
hatta geçen sevo ile komik bi sohbetimiz oldu..
'ben izinliyken mesleki konuda kimbilir ne gelişmeleri kaçırmısımdır' dedim de..
ya tabi tabi 'daha demin yeni bir bitki türü keşfettim' diye dalga geçti..

zor oluyor,kabul ediyorum.
ilk iş günü boğazımda düğümle çalıştım.
düğümüm ve ben.. gerçekmiş,sadece şarkı sözü değilmiş,dokunsan ağlayacaktım..tuttum..
oğlumu anakuzusu mu yapıcam nedir,oy feci kaynana olurum o zaman..korkunç..

Hiç yorum yok: