15 Kasım 2008 Cumartesi

bak pervanelere döndüm....

aylardan kasım..
hava ılık..
şaşkınız?!? 1,5 ay sonra yılbaşı.Yılbaşı demek kar demek,öyle değil mi?... ya da öyleydi eskiden,biz küçükken..
ben şimdi ege'ye nasıl öğreticem.. bi yaz var bi de bahar..hani nerde 4 mevsim..
insan şaşırıyor,sabah ne giysem diye uzun uzun düşünüyor..
ege'den korktum bi kere,o kışa girdi,kalın kalın giyiniyor,astronotunu geçirdimmi üzerine bir de battaniye atıyorum.. evet abartıyorum.ama gribik mikropların köşesinden dönen ege terlesin ama üşümesin diye düz mantık yapıyorum..
güneşe doğru arabamı sürerken,hangi mevsimde oldugumuzun önemi yok..gözümde gözlük ,müziğim Zuhal'den Pervane.. bağıra bağıra söylemek yakışır..bağırıyorum,ıssız yolda,tek başıma..hani yalnızlık paylaşılmazmış ya.. ondan..

Hiç yorum yok: