10 Kasım 2008 Pazartesi

ek gıda canavarı..

hava değişimleri beni mahvetti,boğazımda ağrı ile başlayıp,salya sümük,aksırık tıksırıka dönüştü..bu mikrobik halime ege'de eşlik etti.

anne sütünden geçermiş-miş..dogrulugunu araştırdım,bir bilene sordum.yok dedi..

akşam öksürük nöbetine tutuldu egecik..nasıl kızıyor kendine.burnu da tıkalı.emziksiz uyuyamıyor,emzikle nefes alamıyor.iki fırt çekip,nefes nefese kalıyor ..

sabah solugu doktorda aldık,6.ay kontrolü oldu bi nevi.
herşeyler güzel,burna bir fısfıs,bi de oksuruk surubu.egoş kontrol sırasında gülücükler atıyor gene..
yalnız bu minik tombiş az kilo almış doktorcuuma göre..kaşık maması dedi.istemiyorum yaaa,vermesem.
anneler şiddetle karşı çıktılar zaten,sütten kesilirmişmiş.
ben çorbalara başladım,kendi çapımda da yoğurt yapıyorum.

ümran kreşte bakım cok iyi,içim rahat. ve hatta doktor uzun uzun anlatırken ilk önce su,sonra püresi,sonra katısı diye;annecik dinlemiyor bile.'ben bilirim karışma sen'
direkt atladı o safhaları katıdan başladı :)değil tabi ki ama diş kaşıntısına bire bir,agzına sokuyor,döndürüyor..
bir de ekmek yiyişi var ki,çevire çevire her köşesini ıslatıp,hamur yapıyor.
oy oy oyy..
bana özensiz anne diyebilirsiniz,ama bizimki de pek istekli.biz yemekteyken saldırıyor resmen tabaklarımıza.babasını daha cok seviyor,cünkü o korkusuz,ne yiyiyorsak suyundan,yumuşağından ben arkamı döner dönmez veriyor.kanıtları ağzının kenarında kalıyor,kedi gibi bebemi yalasam temizlesem :)
bir minik kuş işte..

Hiç yorum yok: