25 Kasım 2008 Salı

ıssızlık..

şimdi herkeşler bişey söylüyor,konusmasam çatlarım..
evett anino'nun ısrarı ile şu meşhur filme gittim,nihayet.. beni benden aldı.
günlerdir düşünüyorum,sonra kendime gülüyorum.
ne yani Ece,sana noluyor.sen ki yaşını başını almış,çoluk çombalak yapmış biri olarak..evlenmişsin sevdiceğinle,mutlusun hoşsun..hani mazide serseri aşkın mı oldu,benzer bişey mi yaşadın neden takıldın kaldın..
filmden çıkmışız,herkes salya-sümük.Ece'de tık yok. ruhsuz edasıyla yürüyor. meğersem çağan beni sonradan vuracakmış.
ben ki eve gittim,egoşu gördüm başladım ağlamaya,içimde böyle baloncuk baloncuk bişeyler,tarif edilemez.herkes aşktan etkilenmiş,bense ana-ogul ilişkisine.düşündükçe hala gözler sulu.
hemen internetten şarkılara bakmalar,ilegal yollarla dinlemeye çalışmalar.hani utanmasam bi daha gidicem,izlicem.
ne'se şimdi biraz müzik dinliyeyim,kendime geleyim.

Hiç yorum yok: