8 Ocak 2009 Perşembe

amanın a kölle kölle...

bitmedi bitmiyor,gelenekler..

şimdi de dişleri çıktıktan 2 ay sonra aklımıza gelen,,aaa yapmasak çatlarız adeti..

diş buğdayı 'mız yapıldı efendim,darıları buğdayları pişirdik.

yanına kendi yaptığımız ve misafirlerin getirdikleri pasta börekleri koyduk,işte böyle bi ziyafet sofrası çıktı ortaya..

diş buğdayına 'kölle' diyorlarmış,ne anlamı var bebek-diş ne alaka hiiiç bir fikrim yok. yalnız tuzlu,bol ceviz ve susamlı güzel oluyor,bi de tatlılardan önce yersen baya bi tıkıyor,başka bişeye yer kalmıyor..

baya bi kalabalık olduk,iki anneler tüm arkadaşlarını toplamışlar.

beni rahatsız etmez,ben kendi evimde misafir gibiyim,herkesler koşturuyor,ben egoş'tan torpilliyim..yani bir de her gelen hediye getirmiş,kar'a geçtik.. o da güzel..

sonra önemli bir karar anı var..

bebe'min hayatını etkilicek sanki..
oturt bebeyi,sırala etrafına aklına ne gelirse.. meslekleri temsil eden objeler olacak..

makas,kalem,kitap,dişçi aleti (e bizde de ondan bol bol var) ya sonucu biliyorsun esasında.

bebe'm hangisi en cafcaflı,cırtlak renk onu seçeçek. kendisini saksağan sanar ya benim minik kuşum,sadece parlak renkli şeyleri sever :)
ta ta taaaa o an bebenin etrafında bir sürü ses,cocuk bu kadar ilgiye şaşkın,her an ağlaya da bilir.. seçiyooor.. evet kırmızı redhouse sözlük elinde..ee ne şimdi bu..

dalgaya vuruyoruz. öğretmen mi olacak.. yok yok turist olcak gezcek dünyayı :)
o günleri de görücez inşallah..

Hiç yorum yok: