26 Kasım 2008 Çarşamba

pisi pisi


egoşum mama yer,agzının kenrarında kırıntılar..
ben kediyim ya, yalasam yalasam temizlesem bebemi.. o zaten güler..mıncıklanmaya muhtaç..
bazen hırpalıyorum severken,bi sıkıyorum,sıktırıyorum,gerçekten canını acıtıyorum,bi bakıyorum yüzünde gülümseme..
ya bi bağır,üff be anne yapma de..
hayır sevgiye muhtaç,hep sevilse hep sevilse..
işte bizim yavru kedi,arada miyavlar,ciyaklar.o da kendini kedi sanar..
bir ip gördü mü onu tutar,çeker,saatlerce oynar,önüne yumak atıcam oynasın diye :)
geçen yeleginin bağcıgını tutmuş,emmiş. eme eme bogazının deliğine kadar gitmiş.
acil yardımdan anne yetişir,ipi çeker agızdan,çektikçe gelir,sihirbazların renkli mendilleri gibi sonu yoktur geldiği yerin..
o kadar ipi agza nasıl sıgdırırsın. o yenmez der annesi ege'ye.
anlamaz ki,güler..
kedi işte..

Hiç yorum yok: