23 Şubat 2009 Pazartesi

9. ay - happy family..

kötüyüüm,kötü.
hiç ege'nin gelişiminden bahsetmiyorum.
çok hareketlendi.emr'ye akşam 'yordu beni' diye söyleniyorum.o sırada tüm günün hareketinde bitap düşmüş minik edebiyle oturuyor oluyor,inanmıyor,'bu mu seni yordu ha' diye dalga geçiyor..
evet belki emeklemeyebilir,bu konuda hiç bi gayret göstermeyip,karın üstü yattığında,sadece başını kaldırır,bi süre sonrada yorulup kafasını yere koyabilir.
hadi hadi çok mu canı çekti,kendi ekseni etrafında bi tur dönebilir..
*ama onun tek amacı ayakta durmaktır,mümkünse sonsuza kadar..yatağının korkuluğuna dikeltilir,duvarkağıdındaki uçaklarla tek tek konuşur,'nereye gidiyorsun hemşerim' denir.
*1-2 adım sıralıyor,kollarının altından tutunca uçar gibi adımlar atıyor. yüzünde öyle bi sevinç oluyor ki,sanki bu şekilde dünyayı gezebilir.
*dilbaz,çenesidüşük..bu ab-ba kimse sürekli ona sesleniyor,bariz baba diyor.dede,meme ve mamaları araya çeşni diye katıyor.ağlarken ayn-niee'lere devam..
*şarkı söylüyor.kocam yine hayaldesin dicek ama. bence söylüyor..nee ne neee,a aa aaa.. tempolu sesler cıkardıgı kesin,bi de söylerken sallanıyor..
zaten müzik duydugunda da sallanıyor,endercik ona flüt çalıyor o zıplıyor:)
*kabızlık problemımız oluyor arada,alttan ve üstten zeytinyağı takviyesi çok işe yarıyor.bi de sabahları haşlanmış kuru inciri veriyorum eline.heryer yapış yapış oluyor ama içindeki çekirdekçiklerden birkaçı bile yense anında faaliyet başlıyor.
*kötü anne ben yoğurt mayalama olayını bıraktım,nedense fazla sevemedi,ayranımsı oldugu için benimki,kavanozundan içirmeye çalıştım.şimdiyse bol katkılı yurdum kutu yogurdunu afiyetle yiyiyor.
*çorba olayıda aştım kendimi,yaratıcılıkta sınır tanımıyorum,sütlü,yumurtalı,unlu değişik terbiyeler yapıyorum.ama atalarımızın maması tarhana yine favorim.
*istemediğ şeyi çok güzel ifade ediyor,yiyecek ya da hareket farketmez, 'püft' lüyor.
*eli heryere yetişiyor,çok hızlı,bi bakmışın yemek tabağında,bi bakmışın çatalda-bıçakta.
*kahkaha atıyor,ce-e yi çok seviyor,gıdıklanıyor.ama yine de en çok yaşıtlarını seviyor,ender'i-duru'yu hayran izliyor.
*yanında öksürmeyin,boğazını acıtana kadar o da öksürür,mümkünse ona yaptığınız sesleri taklit eder,çoğunu çıkartırda,vurgusuyla,tınısıyla,aynı..
*gece uykularımız güzel,hala 8.30-9.00 arası uyuyoruz,evde değilsek bu biraz kayabiliyor,ama mutlaka ertesi gün uyanışımız,ya da öğle uykularımızla aradaki açığı kapatıyoruz
*part-time çalışan olarak arada bir ege'yi anneme bırakıyorum.yaramazlık yapmıyormuş ama pek bi mahzun,hüzünlü oluyormuş,beni gördüğünde tekrar gülmeye başlıyormuş..ahhh
*uzun süredir görmediklerinin kucağında ağlıyor,abime bir türlü alışamadı,kalabalığa girdi mi de ağlama krizi tutuyor,bi süre sonra alışıyor,olmadı kaçıyoruz.
şimdilik aklıma bunlar geliyor..
gün be gün büyüyor bebeğim..
yine bizim için dünyanın en güzel bebeği..

Hiç yorum yok: