8 Nisan 2009 Çarşamba

bir bebek gunu daha

Herkeşler bilir..
Ümo misafir kraliçesidir.
Ümo’dan doğma bi kızın da geleceği benzese benzese annesine benzer mantığı ile..
E-E çiftinin evi hep kalabalıktır,geçerken uğranılır,bir çay içimine beklenir, oyun mekanı,piknik dönüşü toplanma yeri,buluşma noktası,ege’yi görelim dedik.. ya da her şeydir..
Bunun sonucu,ece sırf evi toplayayım diye erken kalkar, cünkü iş dönüşü onla birlikte eve giren çok olur..
Hep hazırlıklıdır,ev düzenli,buzluk hemen pişirilmeye hazır yiyecekle doludur,değişik aromalı kahveler,ya da binbir çeşit kuru meyve tabakları meydandadır..
Memnundur,söylenmez,alışıktır annesinden.. hatta ani misafiri daha cok sever..
Planlı olanda zorlanır esas..
Mesela ne zamandır çağırması gereken abisi.. bir türlü olmaz..şaka boyutuna geçer.. ti ye alınır.. bir gün çağrılacaktırJ
Dedim ya planlı misafir zor..
Şimdi bebek günü başladı,kapı kapı geziyoruz.. bana geldi sıra,bastı beni stres.. kaç gün önceden sürekli kafam kuruyor da kuruyor..yollarda,dolmuşlarda düşündükçe düşünüyorum,şunu şöyle yaparım,bunu da böyle..
Neyse gün geldi.. bizim ev bebelerle doldu taştı..
Herkeşleri çağırdım.. bebeği olan hak etti daveti,hadi öz ile gay torpilli gençliğimizden.. bir de onlar ..bakıcı niyetineJ
Ayşin’in DEMİR’i
Nurşin’in BARLAS’ı
Seçil’in DURU’su
Ayşegül’ün NİSAN’ı
Eda’nın ELA’sı
ve
Ece’nin EGE’si
Kapı önünde toplaştılar ilk önce.. emekleyenler yerinde durmadı,Duru ile Barlas büyüğüz biz havalarında ayrı takıldılar,ayakta durabilenler sıralayarak uzaklaştılar...
Benimki oturdu mu kaldığı için yerinde cezalı gibi yalnız kaldı arda sırada.. ee o da emeklesin gitsin istediği yere.. Bıdıklara yaramazlık da öğretti,kalarifer peteğine nasıl vurulur gösterdi.
Emekleyenlerin anneleri dertli,sürekli peşindeler..ben benimki oturuyor diye üzülürken,fark ettim ki diğerleri de ayakta durmasını bilmiyor. Bizimki o aşamayı es geçti..
Emeklemeyi protesto etti..
Anneler ve bebekleri oturduk poz verelim diye..
Çok zooor..
Bebeler durmaz,kucaktan inmek ister..
Böyle karışık,her telden bir foto oldu işte..

Hiç yorum yok: