21 Nisan 2009 Salı

Yeni duygular

Önceden yoktu böyle duygular ruhumda
Bilmezdim
anlamazdım yaşayanları da..
Bu sevgi başka türlüsündenmiş.
Aşk gibi..
Biraz bağımlılık gibi,saplantılı bişey.

2008 yılının mayıs ayında nüksetti bu duygu ruhumda, o günden beri içime kazındı,diğerlerini ittire ittire yerleşiverdi tam orta göbeğe..

Onsuz gecen zamanlar, eğlenceli bile olsa,senin aklın onda,gözlerin uzakta…

Ona o kadar cok dokunmak,sevgini göstermek istersin ki.. sarılırken canını acıtmayayım diye dişlerini sıkar bulursun kendini.

Sabah yatağında sessizce beklersin, onun neşe seslerini dinlersin, yüzünde tebessümle.

Yeni bir hareket,ses.. önemli değil o an saatin kaç olduğu,herkesi arayabilirsin bu müjdeyi vermek için..

İlkler güzeldir..
İlk bebek
İlk torun
Hatta arkadaşının ilk bebeği..

Yeni bir duygu daha öğretti bana bu minik..
Böyle bir aşk varmış..Sevgiliye aşk..Yaradana aşk.. Bir bebeğe aşk..
Bu duyguyu Öz - ege öğretti bana..
Bağımlılık,özlem..hem de bir miniğe..
Onsuz gün geçirememe..
Kimi zaman arkadaşlığı bile ikinci plana atma “Ege’den önce biz vardık” dedirtme..
Yeni bir sevgili olmasını bile göz ardı edip, “ben Ege’yi görmeye,Denizli’ye gidiyorum” dedirten..
Onu görmek için hangi ev,hangi insanların orda olduğu ayırt edilmeden,yürüyüşe bahane,ziyaret etirten..
Ve hatta iş terk ettiren..

Yıllar sonra ..
O miniği karşına alıp şöyle diyeceksin;
Biliyor musun? Seni omzumun üzerine yatırır,dünyayı tanıtırdım.. işte sen bu kadardın…

Hiç yorum yok: