10 Mayıs 2009 Pazar

nice yaşlara bebeğim..

seninle beraber geçen 1 sene..
anlamadım,nasıl oldu,ne zaman geçti..
bilirsiniz;ece planlı davetleri sevmez,stres olur,büyütür,pof olmasından korkar..
dedi ki koca,büyütme abartma,aile arasında,evde,sade..
ece düşündü..aile bile büyürde gider,ev olmaz..
dedi koca,o zaman 'ümran'larda..
olmaz,yeter bu yorgunluk,biraz da keyif yapsın annane..
dedim dışarı,hava bahar,günlerden pazar,anneler günü.bir sabah kahvaltısı,toplayalım herkesi..
sponsor bulduk,büyük babaanne ve babadede..
reikimi yaptım,unutmadım,hiç unuturmuyum.. bir kez amcasının nişanında yapmadım,gördüm..
herşey güzel olucak,ege uslu duracak..
hava bahar,herkes toplanmı 45 kişi kadar vardık,gençler,büyükler.ege hediyelere doydu,iyi oldu:)
kahvaltı sonrası herkes PAÜ.tesislerinin çimlerine attı kendini,misafirler içinde keyif oldu.
pasta sonrası hatıra olarak su yandaki kolaj'ı yaptım, 'kitap ayracı' olarak ucuna da mavi kurdela.. pek bi begenildi,inanamadılar benim yaptıgıma,aa ayıpsın,projeci insanız biz,kolay..

güzel bi gündü yani anlıcagınız.
ha kocam ve babası pasta sonrası kaçmak zorunda kaldı,afyonda bir hastanın düğününe altın takıp geldiler. söylendim 'değerlerini bilsinler onlar için oglunun dogumgününü yarıda bıraktı' diye. e o kadar aksaklık olucak..
işte böyle geçti de gitti bir gün daha..

1 yorum:

UNIQUE dedi ki...

nice mutlu senelere minik egem..