20 Mayıs 2009 Çarşamba

liselimmm.

ya bende memurus olmak istiyorum,8-5 mesaili,haftasonu tatilli,şu tatili şunla birleştirelimli..
19 mayıs-resmi tatil mi bilmem,bilmez bizim patron..
bu sefer numara çektim,geçen sefer işçi bayramımı kandırmıştı,laf oyununa gelip kendimi işyerinde bulmuştum.
yemedim,yememek için dialog kurmayayım dedim,otelin tek işe yarayan tarafı resmi tatilde çalışırsan çift yövmiye,yani bütçe bunu kesinlikle istemez,izinliyim,sadece sabahtan ama..
gelmiş chemist,reisülküttab,cırcır..güzel bir kahvaltı,keyif,balkon kapısı açmalı,içeri hava dolmalı..
bebiş uykuda,reikisini almış,anneyi rahatsız etmez..
sonra uyanır fotograf çekiminde,anılara karışmaya çalışır,kendisi küçük kalır,bizim büyümüşlüğümüzün yanında..
aslında muhabbetler,keyifler ve sofralar aynıdır.. sadece fotografta farkeder bu grup senelerin geçtiğini.belki de o bebe gelip oraya konmasa anlamazdık,yakıştırmazdık,fotograf arkasına 90'lardan kalma bir tarih atardık..
olmazmıydı..
ne farkeder..

Ekleme
22 Mayıs Cuma
Yine lisedeyiz,haftasonu,derslerden sıkılmış,bi buluşma keyfi gibi..
Mekan farklı ama eskiden bu kadar güzelleri yoktu,tekti,herkes orayı bilirdi ’gözde’nin önünde buluşalım’.. öyle cep telefonu falan yok,saatli bululşulur,geç kalan gözleriyle arar arkadaşlarının,bulumazsa evine dönerdi heralde,orasını hatırlamıyorum.
İşte lise yıllarından kalma bir dörtlü,o zaman anılarını,şimdi pitza ’larını paylaştılar.
bizeyse fotografını çekmek düştü..

Hiç yorum yok: