8 Mayıs 2009 Cuma

yine bana 'isyan günler' düştü..

Sabreyle..
E nereye kadar..,
‘İşten istifa denemeleri’ gelenekselleşmeye başladı..
Yine gelenler geldi..
Saçma sapan bir çalışma çabası hissediyorum kendimde..
gereksiz kendimi hırpalama..
işi kendinin zannetme..
bir kendini vermişlik,robotlaşma,hırs..
sonuç..
emeğinin karşılığını görememe..
bi bakıyorsun..2 senedir aynı yerde sayıklıyorsun,üstüne üstlük stresin de kat be kat artmış,gitgide aile şirketi olan bir yerde,yalnız kalmışlık..
güya verilen vaatler ve statüler..
ama sadece lafta..
lafı açar da açar duruyorum,hızla kapatılıyor..
yoğun ve saçma sapan bir iş olmaya başladı gitgide..
çalıştığıma değmeyen..
evde otursam daha kar getiren..
sabah 7,30 evden çıkılır,uykuda olan bebe kalın kıyafetlere büründürülürken rahatsız edilir,mızırdanır,öpücükle avutulur..
koştur koştur servise yetişme heyecanı,kahvaltı niyetine ayaküstü bir çay,hop bahçeye..esasında bir ‘maskeli balo’ dur orası..fazla insan teması rahatsız eder..
öğle 1’de yeniden yola çıkılır.servisti,dolmuştu.. ege bir balık gibi ağzı açık seni bekler,gözleri kapıda ve hüzünlü..
çoğu zaman direkt eve gidilemez.. acil yapılması gereken bir görüşme,saati üç eder.. apar topar bir bebe-anne teması..
tekrar koş koş fidanlık..şimdide fidan sat,proje çiz..
aa sakın çok oturma!babadağ,sarayköy,bozkurt.. ilinin tüm ilçeleri gezilebilir küçücük bir bahçe için..
akşam 7'de işyerinden çıkarsan şanslısın..
ege yine balık olmuştur seni beklemekten,bu sefer annen de sana kızmıştır,vicdan lafları etmiştir..
8'de adım atarsın evinden içeri..kocan ya başının çaresine bakmıştır,ya da açım diye beklemektedir.. tam fast food budur işte..
ege uyku hallerine geçer,sense sızma..
çoğunlukla bebenle koyun koyuna uyuyaklamış bulur kocan seni..sessizce yanına kıvrılır,sabaha kadar deliksiz bir uyku çekilir..

şimdi soruyorum,ben mi ana oldum,hassasım..
ya da dayanamayacağım...

1 yorum:

UNIQUE dedi ki...

ece'mmmm...ben anlıyorum seni...hem de çok...ama hayat böyle, yapcak bişi yok...:(