23 Temmuz 2009 Perşembe

sense hanımeli kadar beyaz..çalmıştınız kalbimi bilmeden o yaz..

evettt..
bir yaz geldi,evhanımıyım,kocamı bekler,tatil yaparım günlerine hoşgeldiniz.
açılışımızı yapıyoruz,blogumuzu bebek fotografları ile şenlendiriyoruz.
adına
yakışır bir hareketle deniz aşığı efemiz,tatiline kuşadası ve didim (4-5 tem.) ile başladı.
gördügünüz üzere denizin mavisine daldı gitti gözleri..ilk defa bilinçli bi şekilde denize girdi,gül'cüm burada değişik şaklabanlıklar yapmamada destek verdi,çığlık çığlığa,sonraysa mutlu bir deniz keyfi yaptı,denizden çıkarken bu sef
er de çıkmıycam diye ağlamaktaydı..

Sonraki haftasonu yine sıcaklara dayanamayıp Didim'e kaçtık..(11-12 tem)
(sıcaktan kesinlikle
kurtulamadık) Kuma'mın evine hayırlı olsuna gittik,süper
bi sitede
oturuyorlar,yalnız sıcak ve sinekler berbat,ege'yi fena vurdular.
burda su kuşunu denize sokamadık,havuzla yetindi. keyifliydi.

pazar günü didimden
ada'ya geçtik(13-17 tem.).annemle
r 5 sene sonra yazlığı faaliyete geçirdiler.yolda giderken eski günler aklıma geldi.arkadaşlarla seneler sonra görüştüm,'ece aynı ece ama bu kucağındaki de nereden çıktı anlayamadık' dediler.
ender de bizimleydi,sonradan simge'de geldi ankaradan.ev nasıl hareketli.akşamları nasıl
oluyor anlamıyorduk.deniz bebeklere göre değildi,biz bir gün bebesiz güneş keyfi yapabildik,
bi kere de ege akşam uykusuna yattıktan sonra
ada'ya kaçıp kızkıza kahve keyfi yaptık(ne güzel bi geceydi)

bebelerde yazın tadını çıkardı.
deniz olmasa da kumsal,kum kova kürekle tanıştı.tabiki de ilk önce korktu,sonra da gitmek
istemedi.

bir de her akşam üstü su oyunları vardı ki izlemek süper keyif..oyy oyy oy..
şu arkadaşlar süper kuzenler biliyorsunuz..
yedikleri içtikleri ayrı gitmez,birbirlerini taklit eder 'kaa puzzz çuu' diye bağırırlar.miniğin sabah uyandığı ilk işi 'eyndeeh' diye aşağıya seslenmesi,büyük olanın da 'eguuş' diye merdivenleri tırmanması..

Babamız bu sene şoför modunda geziyor,cuma günü adaya gelip 1 saat kalıp,bizi toparlayıp geri döndü,bir dahaki istikamet 'turgutlar sağlık kampı-Fethiye' (19-25 tem)
işte deniz ve ege buluşması tam burada gerçekleşti.
su kuşu denize-suya doydu,günde 2 kez deniz,gelince hortumla su oynama,sonra ılık banyo.ohh tam keyif. buranın sahilinde taş,çakıl,ağaç,kozalak oynadı ve bol bol güneşlendi.
arkadaşımız vardı Emr'nin kuzen çocuğu mehmet kemal.bol kıskançlık ve arkadaşlık dolu günler geçirdiler.ege ilk dayağını yedi,ama sonra akıllandı,çocuk üstüne geldikçe yön değiştirdi,oralı bile olmadı. o da değişik bi taktik tabi. babası olsa kesin kendini ezdirtme derdi.

neyse sessiz site diye adlandırdığım günlükkent,hayata bağlılığını wireless internet ile gösterdi.
şimdi balkonda kuşlar ve cırcır böcekleri ve hafif akşam serinliği,ege kısa uykusunu yaparken size sesleniyorum.
yarın yine yollardayız,ege ile tatil yerlerinde,elimizde bir sürü bebek eşyası ile oradan oraya savruluyoruz.
şimdiki plan babayı ikna edersek tekrar adaya savrulmak,bu sefer sukunet olacak,anne-ece takılacak(inşallah) haa pelin geliyor istanbuldan bi keyif kaçamağı olacak o da..
baboş yeni araba aldı,onla bize tanıtım turu attırır diye düşünüyorum.ee sosyetik bir anne-bebeğiz biz,öyle toplu taşıtlara falan binemeyiz..