30 Temmuz 2009 Perşembe

tanışma..

neredeyse yıllar olmuştu ..
sevoyu çok özlemişim.
okul zamanı acayip bir iletişimimiz vardı sevimle,daha bi farklıydı..
uyum,zavkler,istekler çok benziyordu.
sevo şuraya gidelim mi?
hayır demezdi,ve aynı zevki alırdık.
çook tiyatrolara,kızlarağasında alışverişe,opera,konser ve hatta boyfriend muhabbetlerine takıldık onla..
ve yıllar geçti,biz büyüdük..
ikimizde ada'daydık,görüşmeliydik.
sevim'i aramak için telefonu elime aldım rehberden s harfine geldim,telefon çalıyor gözüküyor,nasıl ya ben arıyorum ama neden saçmaladı bu telefon..
sevimle süper telepatimizi kullandık yine. aynı gün aynı dakika arama isteği..
buluştuk,bizde,onun bebeğini taşıması şimdilik daha kolay diye :)
benim kucağımda çocuk,onunki karnında.
şimdi sanki tahta önünde İlçin Hocaya proje anlatır heyecanında bir bekleyişteyiz.
herşey güzel olacak ,bebekler tanışacak ve biz onlara annelerinin ne kadar sıkı bir dost olduğunu anlatıcaz.
hep böyle kalalım sevo..
sevgiyle..

Hiç yorum yok: