13 Ağustos 2009 Perşembe

15. ay fotografı..

bu ayki beyaz koltuk fotografımız pek bi şık..
amcasının düğününde giydi bi penguen kıyafetini:)
önceden fotografını çektik belki o gün telaştan fırsatımız olmaz diye.
bu ay ne gelişmeler var bi düşünelim;
kelimeler sürratle artıyor.
bir "atççkhh" kelimemiz var ki her amaçla kullanılır. "aç" anlamında başlayıp kapat,yak,tut bir çok kelimeye eş anlamlıdır.
izleyenleri tedirgin eden,düşeyazdı bir yürüyüş şekli var.
Koala pozisyonunda uyumayı seviyoruz.
böyle anasının kuzusu şeklinde üzerime yatıyor(oy bu sıcakta) öyle uyuyor.
ya da yan yana yatıyoruz,bana mutlaka temas etmeli,kaçabilirim diye yakama yapışıyor. eğer dönecekse önce yakamı tuttuğu elini değiştirip sonra şekil değiştiriyor.
bu kadara alıştırma kendine diyorlar (içten içe mutluyum ama)

fethiye'de Gülsen ile egoşu giydiriken,namahrem bir yerini keşfetti (21 temmuz),biz a aaa,hişş dedik diye alçak sesle 'pippii' diye tutar oldu,her alt açılışta mutlaka yüzde sinsi bir gülümseme ve o kısık ses:)
bi de yüz ifadesinden anladım tuvaleti gelmiş,koştum yetiştim ve kakasını tuvalete yaptırdım (24 temmuz) bir kere oldu,bi daha denemedim,daha erkenmiş.. iyi bekleriz.


çok tatlı ya tam bir pofuduk..
ayıcık gibi:)
büyüyor ve biz arkasında bakakalıyoruz..

Hiç yorum yok: