16 Ağustos 2009 Pazar

emrah'ı everdik..

Düğünümüzü yaptık..
tamam da bu yaz işsizliğin verdiği rahatlıkla çığrından çıktım,yok fethiye,yok kuşadası diye denizli'ye gelmedim. nerdeyse düğünü kaçıracaktım.
elbise provama bile günübirlik,ege'yi ada'da bırakarak geldim.ayakkabım ve annemin elbisesi için yine günlük izmir Göztepe turu yaptık (bayılıyorum bu semte,herkes candan,dükkanlar küçük ve elit)...


neyse bu sefer çok evvelden çalıştım 'reiki'mi yaptım.1 hafta evvelden dikte ettim ege'ye;bak amca'nın düğünü olacak,yaramazlık yapmıyacaksın,herşey güzel olacak,erkenden uyuyacaksın diye:)
damatlığımızı giydik:) maşallahlar ve nazar boncuğumuzla ortada dansetik.
saat on yatağa kon..
10'da annemlerin masasının yanında,üstü örtülü bir bebek arabasına dönüştü egecik..
güzel oldu ,bu sefer eğlendik,arkadaşlar hepberaber zıpladık :)elbisemin havasını attım,sırtı bir güzel açık,mısır örgülü postiş saçımla,eteklerimi dalgalandıra dalgalandıra döndüm pistte.


düğün bitti,gençler masa başı sohbette,emrah ile iddialaşıldı suya atarız seni atamazsınız diye..


emrah,hasan ve murat havuzu boyladı,askalsın emre'de cupluyordu,kocacım kocacım kocacım diye çırpınıp kurtardım:)
misafirleri uğurladık,hemen odaya kaçtık,yüzde makyaj,kafada poştiş,üstümüzde bikini,ege ve bebek arabamız indik ermal havuza..
kuzucum bir soguk havuz,bir termal..bizi bekledi arabanın içinde mışıl mışıl uyudu..dört gibi odaya çıktığımızda egoş'un hiçbişeyden haberi yoktu..
güzel geceydi ya.
kapanışı kına gecesinden de bir halay fotografı ile yapıyorum.
hadi bakalım

Hiç yorum yok: