28 Eylül 2009 Pazartesi

avrupa avrupa..

Bayramdan evvel düştük yollara..
öğleden sonra İzmir havaalanındaydık.
güzel bir uçuş sonrası,Frankfurt'tan arabamızı kiralayıp,Rust şehrine gittik.
orada Europa-Park içindeki Hotel Colosseo'ya yerleştik.bu eğlence parkının içinde farklı konseptlerde birkaç otel var.Biz İtalya temalıdaydık.
otellimizin bahçesinde Collesium'dan bir parça vardı.

Biz bu fotografı çekerken yağmur atıştırmaya başladı,eyvah tatilimiz yağmurla başladı dedim.neyse ki sabah hava güzelleşti.ilk akşam yemeğimiz,güvenilir dost Burger King'ti.

Otel'in girişi böyle heybetli ve güzeldi,karşı otel İspanya'ydı onu fotograflamadığım için kendime kızdım sonradan.
Şöyle birşey oldu;otelde kalmış olmamıza karşın Eğlence parkına giriş'te çok büyük bir indirim alamadık.akşama İsviçre'ye geçeceğimizden dolayı da kimse tüm gününü burada geçirmek istemiyordu.öğleyin 2'den sonra park'a giriş fiyatı bize daha makul geldi,hem bu saate kadar Rust şehrine yakın olan Strasburg-Fransa'ya gitmeye karar verdik.bu tamamen rota dışı bir plandı işte.burası bu küçük Fransız şehrinin güzel çiçekli yolları..yolların genişliği,temizliği ve herkesin bisikletle rahatlıkla gezebilmesini gördükçe Avrupa'da olduğumuzu anladık.
çok güzel bir meydanda biraz alışveriş yaptık(ben bu küçük kaçamağın hatırası olarak bir tişört aldım ve sonradan farkettim ki üzerinde London yazıyor :)
işte burası eğlence parkı.
tam bana göreydi,bütün adrenalin artıcılara bindik,bağıra çağıra,içimden bindiğime pişman olup,biter bitmez bi daha mı binsem dedirtecek şeyler yaptık.nerdeyze tüm park raylı sistemle döşenmişti.kimi yavaşça parkı gezdiriken,kimi uzaya fırlatıyor,kimi şelalere tırmandırıyor,kimi kuleye çıkarıyor.hepsi süperdi.
Bluefire,en büyük rollercoaster falanmış.ondan sonra silverstar denen acayip hızlı olana binmemek için bahane attı emre.ben de biricik eşim Halit ile beraber bindim. offf off çok korkunçtu,çok hızlıydı,yine binerim ama süperdi.

Adrenalini tadında bırakıp akşamüstü tekrar yola çıktık.Ülkeler arası geçişte bir sınır yok.Sadece Welcome to Swiss yazısını görüyoruz.
Ama o muhteşem yeşil ve güzel manzaralar