30 Nisan 2009 Perşembe

nişanı kestik..

o'ydu bu'ydu,şu'ydu derken geçti gitti..
nişanı yaptık,emrah'ımız yüzüklendi..
ben bu sefer reiki yapmadım,ahh nasıl pişmanım anlatamam.. ya saçmalıyorum dedim,ne gerek var dedim..tüm gece rezil biçimde kucağımda ege zıplaya zıplaya geçti.
bi kere onu gören herkes kucağına almak istedi,uzanan ellere sinir oldu,daha sıkı sıkı sarıldı..kaç gün geçti,hala bana yapışık yaşıyor,bbiri onu alıp götürecek diye çok korkuyor.
uyumadı orada,annelere bile gitmedi..ben pek eğlenemedim.
babamı nişanı kesmek için çağırdı,babam bize jest yaptı,siz kesin dedi,böyle bi sahne çıktı karşımıza.
benim fushia elbise Gülsen kreasyonu..,güzeldi,altına da manyak bir ayakkabı almış ama numarayı tutturamadığından geri yolladık İstanbul'a başka bişey olup gelicek bize.
neyse güzel geceydi..allah tamamına erdirsin diyelim..

Hiç yorum yok: