15 Eylül 2009 Salı

leylek havada..

uzun süredir planda.emre'ye kalsa çoktaan gitmiştik,ben onu bir süredir tutuyorum.
hamileliğin son ayları ve ege'nin doğumundan beri yurtdışına çıkamamayı bir eksiklik hissediyor (gerçi diş fuarı bahane bir almanya,hollanda,belçika kaçamağı yaptı 4 günlük)
neyse benim üzerimde baskı ve tutamadığım gezme aşkı ile.avrupa turunu planladık.
sadece paris diye başlayıp,bambaşka bir rotaya dönüştü.
gitmeden önce doktorla görüştüm,biliyorsunuz Ege ile gönül'den bağlıyız.. hala..2 yaşına kadar da devam etsin istiyorum.şöyle dedi doktorumuz;sen son ana kadar emzir,zaten sen uzak olduğunda mutlaka sorun çıkartacak ,özlem ve emme isteği karışır. eğer istekliyse döndüğünde emmeye devam eder.
sen orada sütünü sağmaya devam et..
Reiki'mi yaptım,anne ile baba küçük bir tatil yapacak anneanne,dede,babaanne'yi üzme dedim.
işte herşeyi planlarsın ya..ateşlendi,sanırım diş çıkartıyor,emre hemen ateş düşürücü verdi,biraz mızmız..
sen nereye gidiyorsun? kampa..
canım benim şimdi ağzını yuvarlata yuvarlata neşeli bi şekilde söylüyor ama belki ilerde kamp'tan nefret etmesine neden olucaz:)
inşallah herşey yolunda gider.emre benim caymamdan korktuğu için pasaport,uçak bileti,rezervasyon,her ayrıntıda ege'de geliyormuş gibi planladı.. ama götürmiycez,biz bile hava değişiminden hasta olabiliriz..
çok pişman olucam ama..ece kendini rahat bırak diyorum..
herşey güzel olucak.. evet evet..

Hiç yorum yok: