14 Ekim 2009 Çarşamba

17. ay

o artık çocug! evet bebe olamaz,dana kadar oldu her haltı biliyor anlıyor..
her gün emreyle birbirimize duydun mu,gördün mü,şok oldum bakışmaları..

bizi şaşırtıyor bu ya,süper hızlı büyüyor,inanılmaz.

ilk aylar çook yavaş sonra 1 yaşından sonra resmen bebekliten cıkma,bir münük adam edası..

bu sıralar 'keltoş' diye seviyorum..öyle hoşuma gidiyor,bi garip bakıyorlar,e nasıl yani 1 yaşına kadar 5 kez saç kestiren şimdi de rutine bağlayıp ayda bir saç traşı olan başka çocuk var mı.

kuaförümüz hala 'ümran'... memnunuz..para vermiyoruz,beleşçiyiz.

özel günler öncesi gidiyoruz,hopacık,popacık yapa yapa kesiyoruz.

yakında modelli kesim yapar olacak bizimki :)

bu ayki koltuk fotografı sonbahar güneşi ve yüzde tebessümle çekildi..

güzel..

neler mi yapıyor bu..

her sabah dakiki bi şekilde 08:03'te uyanılır,ama kibarız annieee diye sesleniyor yataktan,duyuramazsa yükseliyor ses. (dikkat ettim,bu kadar hareketli çocuk,uyanınca hiç yataktan kalkmaya çalışmıyor,yattığı yerden sesleniyor benim kucağıma almamı bekliyor,ilginç di mi)

hemen kahvaltı yapmaz,bi açılacak,mızırdanacak (kessinlikle sabah neşesi bana çekmemiş bu çocugun) baby tv açılır (çi di der ),başının altına yastık koydurur,e ee der bana (ege'ce yat demek) ,ağıza emzik alınır,of süper keyif.. tv izlenir.. sonra aklına bişey gelmiş gibi baba ile anne arasındaki yatar pozisyondan kurtulur,yataktan iner, koştura koştura odasına gider,biraz oyuncaklarını karıştırır.ben onu oyalasın diye kuru üzüm tabağı yaparım,yanında birkaç fındık..kahvaltı pekverimli geçmez.baba için göstermelik bikaç lokma ağza alınır,o yoksa yedirmek çok zor zaten.. beni parmağında oynatıyor köftehor,babasını çok sevip korkuyor da..ağlama numarası sırası bir höt le

Hiç yorum yok: