29 Mart 2010 Pazartesi

minnnik bi tatil

bi nefes alış,bi kaçış..
hava bahar olunca turgutların içi kaynar..
bebe'nin zaten gözü dışarıdadır,o dünden hazır.

Tekirova'ya gittik. süper bi otel.ormanın içine girmiş.

muhteşem manzaralı,peyzajına hayran bırakan,yamacında deniz feneri restoran,hayvanat bahçeleri,oyun parkları...
Bebemle bebek oldum ben,küçüldüm cebine girdim,eğlendim sallandım,şımardım..
artık benliği olan bir çocuk o..
yürümek isterse yürür,tutma elinden falan.
zaten adı deniz'den gelir,suya hasret,su sever.
denizkenarında sakindir,onun mekanıdır oralar.
rahat bırak,yürüsün..
sen arkadan sarkıntılık et,tacizle..sana pas bile vermez:)
oy oy. bunlar ısırmalık mı.
şu beyaz but'tan bi kemirsem.güneş görmemiş,pamuk..
anasına çektiği tek yanı beyaz teni..
giymişte mayobezi..görmemiş.
suyumuz deniz suyu,hem de ısıtılmış.bu otalin en güzel özelliği
yazın bile böyle olmalı bence,suya girerken tereddütsüz atlamalı.
bu sevimli araba hediye edildi miniğe,kendini bişey sandı,baboşla gezdi ılık sularda.
bu çıtırlar anne..anne olmayan dışta kalsın:)her boydan çocuk..bebeli aileleriz artık.
kabullen işte herkesin bebesi var,sen artık büyüdün..
ah ahh bu foto bana acı bişeyi hatırlatıyor.
hani çıtırdım.
esas çıtır arkada,görüyormusun Rus (fıstık) anneyi..
geç bu bahaneleri ece! yok bebekti,topuklu ayakkabı zordu,elbise rahattı, geeççç!! giyen giymiş,kilosunu vermiş,renkli gözlü sarışın bebeğini kucağına almış.
acı gerçekle yüzleş,sen her gittiğin otelde bu pis kadınlarla karşılaşacaksın,ayağını denk al:)
bu sevimli hayalet napıyor?
yine bulmuş mini disko'yu..havuz kenarında da rus arkadaş bulmuştu zaten kendine..senden daha candan farkında mısın?
oyuncaklarını falan veriveriyor.
öyle çeneli ki yandaki şezlongdaki rus aile 'bebeğiniz türkçe kelimeleri çok mu konuşuyor' dedi. kendi bebekleri ege'den 5 ay büyük ve rusça birkaç kelime söylüyormuş daha.
yani gavurlar bile anladı düşük çeneni ege...
güzel bi tatil daha.
hava lokum,şipidik terliklerle dolaştık,egoş havuzda cupcup (hastalanırsa cezalandırılma tehdidi alsak da!!!! - o ayrı bir demoralize konusu,içten çökertme )
egoşumu reikisiz gezdirmem.
baba ile yol boyu dikte ettik uslu durmasını..
gündüz havuz kenarı,akşam lounge koltuklar yanı uykusunu aksatmadı şeker
annesinin keyfini de izin verdi. hafif çakırkeyf ece vardı bu tatilde.
sevdim bi daha isterim. sezonu açtık hadi hayırlısı

Hiç yorum yok: