21 Nisan 2010 Çarşamba

çok çalışıyorum..

ilk deneyimim şehirdışında geziniyor.
nasıl korkarak yapmıştım (başarmıştım ama)
Audrey'in gözlerini ilk önce boyamıştım ki,eğer başaramazsam geri kalanını boyamayayım,direkt çöpe gitsin demiştim.
bu 'kokeshi' denen japon bebek figürü ikinci denemem.
fitilli tshirte denedim.
Fitil aralarına geçmeyen boyalar bi farklılık yarattı bence.
kalpler diktim ki,hatalarım vardı,fazla sıvı olan boya damlamıştı,onu kapatmak için.
hatta geçen gün bi giyim magazasında çalışan kız, tshirtümü nerden aldığımı sordu.
bende bi havalar sormayın..

yaptığım üretimleri dağıtınca,
gittim sadece kendim için tshirt aldım, boyadım,küpesini taktım :)
bu da böyle bişey oldu üzerimde duruşu..
şu sağdaki kokeshi var ya..
bir gece kriz geldi,boyucam.
eski body'imi aldım kestim kollarını,üzerinde de leke vardı,bebişi denk getirdim üzerine.
ev kıyafeti oldu.
aa mutlaka alt köşeye kalp içinde 'E' harfi.imzam bir nevi.

esas süper üretimler var da,üzerine bikaç pul işlicem,sonra fotograflıcam.
sevceksiniz onları da.
bekleyin..

1 yorum:

pinosh dedi ki...

ooo yeeee, çok güzel olmuşlar!!!!

devamını bekliyoruz :))