12 Nisan 2010 Pazartesi

hediyeler hediyeler..

Senelerdir yazı yazmıyorum,utandım kendimden.
ev'inin hanımı olunca insan,bebesine kendini verince.. bi bakıyor ki akşam olmuş,yemek,egeyi uyut,yine bilgisayarın tuşuna dokunulmamış bir gün bitiveriyor.

bilirsin beni illa bi meşguliyet..
bu aralar sevdayı tshirt boyamaya verdim.ilk deneyimleri yola çıktı. "audrey hepburn" ler biri simge,biri ceca'nın üstünde süzülmekte.fotograflarını çekmiştim,yakında yayınlarım,görürsünüz.

hediyelik üretimleri severim,hatta abartırım,etrafıma vere vere bi bakarım bana hatıra bile kalmamıştır.olsuun..
işte bu mini bidi body'ler. bebek tebriğine gittiğim Ayşegül Anne'ye hediyelerim.
Nisan'ı biliyorsunuz.Ege'nin arkadaşı.. Nisancıkın minik bir kardeşi var artık.

üzerine mutlaka bişeyler dikiyorum,3.boyut güzeleştiriyor.
Beğendiler. güle güle kullansınlar.

bu da ileride yastık olucak.Özgenin yeni balkon dekorasyonunda çizgili minderlerin arasında yerini alıcak.Mekanına gidince orada da fotograflarım,keyfi yerindemi anlarsınız.

daha önümde boyamam gereken projelerim var.
3 kendime,bi Ender'e,bi Özge'ye..
Gece ege uykusuna dalınca,Ece masasına koşar,fırçalarıyla buluşur.
resmen bağımlılık oldu.
yeni üretimlerimi bekleyin şekerciklerim.
muck

1 yorum:

ayse dedi ki...

acilen kendime Ecenin Arkadaşı, ya da Asumanın kardeşi şeklinde bir tshirt istiyorum, ablamada Ayşenin ablası diye:)))AY çok yaratıcısın yaa. inanamıyorumm..Beni de geçtin:))