11 Mayıs 2010 Salı

çantalar..



bu cicişleri yapalı baya bi oldu. nedense fotograflayıp buraya koymayı unutmusum.
bi internet sitesinde görüp heveslendim.
Ceca'yı da gaza getirdim.
düştük yollara,sahafların oraya.
kitap kapağı orjinal ve sert kapak,tozların içinde aradık.
ben bunları buldum.,
ikisi de almanca kitap. biri cocuk kitabı hatta.
ceca'da almanca yemek ansiklopedisi aldı.
o çanta değil de kalemlik gibi bişey yapmak istedi.
sonra bayramyerine inip,çanta sapı araştırdık.
çocuk kitabının sevimli hali kalsın diye mavi sap ve romantik kadına da ahsap sap bulduk.
kumaşlar için aynur ablayla deşindik,gözüme kestirdiklerimi kaptım,ceca ile ikimize görev verdim akşama kumaş kesimini bitiricez diye.
ertesi gün ceca bıraktığım yerdeydi,bense ödevimi bitirmiştim.
dikim işi için Aynur abla'nın dikiş makinesinden yardım alayım dedim,makine bize yamuk yaptı.
heveslendi ya bi kere,bitircem.
terziye kostum.
iki fırt fırt zırt zırt ile bitiverdi.
sonra da içine silikon tabancası ile yapıştırdım.
sanki hiçbişiciklerim yokmuş gibi ertesi gün dışarı çıkarken kullandım romantik kadını.
gerçi içi sadece bi telefon,bi cüzdan alacak büyüklükte ama.
kendim yaptım ya,havam ondan :)
not: ceca'nınki hala yapım aşamasında :)

1 yorum:

pinosh dedi ki...

maşallah ece abla, bu ne hamaratlık böyle :) ilgiyle takipteyim :)