28 Mayıs 2010 Cuma

"DÜŞÜNCE GÜCÜ"mden korkuyorum..

daha önce burada bikaç kez bahsetmiştim .
başkaları tarafından tesadüf diye adlandırılan,bende ise o kadar sık karşılaştığım için "DÜŞÜNCE GÜCÜ" arkasına sığındığım olayları.

şu ay romantizmindeki minnoşları,aşk büyüsündeki kedi kız'a yaptım.Tshirt'ü artık kankim olan dükkan'dan aldım.pudra pembesi,önünde simli kordonu olan,sadeyken bile şık,salaş bişey.
kordonu çıkarmadım,tshirtün sahibi isterse kessin dedim.
Şu an ki ruh halini yansıtsın diye kalpler uçurdum,köşesine logom Eyi çizdim.
e itiraf edin baskı gibi olmamış mı?uzmanlaştım artık:)

şimdi düşünce gücü ile bağlantısına gelelim.
dün gece sanki biyere yetişecekmişim gibi oturdum,gece 2'lere kadar boyadım bunu,sabah köründe telefonumda mesaj; Denizli'deyim..
yeter artık korktum kendimden.

sonraaa..
biliyorsunuz Kapadokya'ları gezdik geldik (ayrıntılar çok yakında,burada)
sabaha karşı vardık,saatin ustürublu bi zamana gelmesini bekliyorum.
senelerdir görmediğim Gonca'yı arıyorum,burdayım diye.
turizmcilerin tatili yoktur,aylarca izinsiz çalışırlar,ve o gün ne tesadüf ki!!! evde Gonca'mız,oğluyla zaman geçirmek istemiş.
hemen organize ettik ve telefonumdan yarım saat sonra buluştuk.
çalışabilirdi,yoğun olan bir cumartesi günü izin alamayabilirdi,geliceğimden haberi bile yoktu.
daha ne diyim istersiniz.
ben inandım bi kere.
bi inanç meselesi.
düşün bak denemesi bedava..

Hiç yorum yok: