2 Mayıs 2010 Pazar

izmir,izmiiir..

tadın damakta kaldığını söylememe gerek var mı.
anne-baba ve ege.
değişik bir ekip olarak gittik bu sefer İzmir'e
çarşamba öğleden sonra çıktık yola,molalar ve ikea'dan giriş yapnca İzmir'e, eve girmemiz gece vakti oldu :)

ertesi gün evde temizlik ve ege uykudayken,kaçtım evden.
Esroş'u işyerinde ziyaret ettim,hamileeik pek bi yakışmış arkadaşıma.

ondan ayrılınca müthiş telepati gücümle Hatice Abla'mın beni aramasını sağladım(hala düşündükçe şaşırıyorum) otobüs anılarımı yadederek kısacık bir bayraklı'da avukatlık bürosunu ziyaret ettim onu görmek için (bunca yıl sonraki buluşmamızı fotograflamamısım ne yazık)
akşam sevim'in evine baskın ve İlhan Bebek ile tanışmaydı.
sağolsun ekip tamamlandı. nasılda özlemişimmmm.
ege ile ilhan iyi anlaştı.biliyor onlar annelerinin kanki oldugunu:)
cuma sabah kaçırdılar beni Ayvalık'a
Off Cunda Cunda.
sen ne güzel bir yermissin öyle,bayıldım bittim.

süper balıkların ve mezelerin oldugu bu yere Ege de bayıldı,canım annesi rahat yemek yesin diye erkenden uyuyakaldı. (reiki reiki)
cumartesi pazarını ziyaret edip,değişik otlar ve zeytinyağlarını toplayıp geldik.
geldim geleli anlatıyorum sevdiceğime. onu da alıcam kaçırcam oralara.
oy oyy

2 yorum:

Narcissus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Caribbean Girl dedi ki...

Ecikooo bissürü foto çektin o gün göndertsene kızımm maillerimize. Hadi bekliyoruz. Öpüldünüz çoookk =))