16 Haziran 2010 Çarşamba

nasıl anlatsam,nerden başlasaaam..

bu ne demek?
tatil demek.
sezon açılışı,kale manzarası,havuz sonrası, ege uykusu=ece keyfi

-nerden çıktı şimdi bu?
canım benim biz bu hafta evlilik yıldönümümüzü kutlamadık mı,işte onun bahanesine..
eee
-benim bildiğim başbaşa olunuuur.
ilk plan öyleydi de..
ve hatta Turgut'lardan yasak gelmişti Ege'siz bi yere gidilmicek diye (onlar karar verir!!)
ve hatta bu yüzden Egoşumuza bakmayı reddettiler.
-vay bee..
neyse sinirsek bir konu kapayalım..

biz böyle keyif yaptık bebemizle..iyi oldu..

-a aa bu ne peki..
ısırmalık beyaz lokum mu?..
hımm olabilir
benim aklıma 'şapkalı şeftali' gelmişti
-haydaaa Ece bunların işi ne?
ee evlilik yıldönümlerimiz keşisiyor şekercim.
Kuma'm olmadan kutlayamam..
onlarda bizleydi.
bu da Gümüşlük balık keyfi pozumuz.

-bu şaşkın ne yapıyor?
valla ben de bilmiyorum,ucuzluktan aldığım gözlükleri verdim gitti..
kahvaltı masasında onla bunla oyalanıyor.
2 günlük kaçamak iyi geldi.
biz orada nemden kavrulurken,Denizli'yi sel almış,yıldırımlar düşmüş.
biri de bizim yan apartmana.
bizim otomat,kablolu tv,internet gitmiş.

böyle be kardeş.
işte anılar.

Hiç yorum yok: