8 Temmuz 2010 Perşembe

biraz hava atsam n'olur sanki..

bakıyorum elalemin bilög'lerine..
yok ben şunu şunla kombin ettim de giydim diye havalardalar.
ben yazsam n'olur.
ailemle gittik sünnet düğününe,ben bunu giydim,bebem bunu,kocam da bunu.
nolmuş, cok markacıymısım mesela.olamaz mı?
Ece's dress: Export teyze(benim yaş grubu bir kez de olsa o teyze'den almadı mı bişey)
Ege's suit: yurdum Görenler'i. demek ki gün gelir bir gün oradan alışveriş etmek nasip olurmuş.
Koca's shirt: Lacoste (amanın bi o mu artiz'miş)


n'oolur yani, n'olur...
ben dogurdum,büyüttüm..
evet belki çatladım,patladım..
ama accık.
işte kanıtı..
olsun senin de cocuun 2 yaşında,sen de koştur,görürsün gününü.
bu resmi bu artislik için kırpmış olabilirim.
esas haleti ruhiyem,bi elimde 'endi',önümde koşturan 'ege paşa'ya yetişme çabasıydı.
ondandır yüzümdeki stresim.
yoksa gülerim..


Hiç yorum yok: