12 Ağustos 2010 Perşembe

bu kaçıncı dönüm noktası


insan hayatı kaç dönemeçli be kuzum,dön baba dönelim,bitmiyor önemli karar anları.
burada söyleyip söylememekte kararsız kaldığım..
amaan bu benim günlüğüm değil mi be dedirten..

evet
çekirdek aileyi genişletmek istiyoruz..
nieeeeeee!
ya evet de sen neden tepki veriyorsun ki..

biliyorsun işte tek çocuklu aile istemediğimizi..
ege gelmiş 2 yaş 3 ay'a..
şimdi istesen kimbilir ne zamana..
hem ben hep bahar bebeği istedim,Ege'de rahat oldu ya,baharla gelen bir mutluluk olsun dedim..
bahar demek bebek demek dedim..
biliyorsunuz işte.
bilmiyorum ya bunları yazarken sanki birazdan dogurcakmışım gibi kalbim küt küt attı.
bi tarafım,ya hele bi dur,dinlen,daha yeni tadını çıkarıyorsun şu sevimli yaratığın diyor.
e tamam iyi ha desem 9 ay daha tadına varırım o kukuletanın,bi taraf bencil olma diyor,bi taraf ne zaman çalışıcaksın diyor.
bu bebe için bıraktım işi gücü,yeni bebek bi daha ev hanımlığına dönüş..
hem bu ara dönemde ne işe girebiliyorum,ne olcağım belirsizlikte.
karışıklık işte kafamın içi döndür babam döndür.
koca bana bıraktı kararı,sorumluluk çoğunluk senin nasılsa dedi.. tek lafı vardı bu evde yeni bebek nereye.. e o kısım da aşıldı,hayırlısıyla yeni ev için imzalar atıldı.
daha ne duruyorsun.
ilk adımı attım.
yemek yerken düşüncemizi anneme söyledim,içim bi buruldu,gözümde karasızlıktan yaşlar süzüldü.
sonra kendime kızdım,bencil olma Ece, bencil olma Ece diye dikte ettim.
9 ay+2 sene güzel bakım..
eninde sonunda 3 sene kadar evinin hanımısın.
sonra bakarsın yeni işler gelir,yeni hayat,kendi işin,projeler,dosyalar,yoğunluk..
bunları özellikle yazıyorum.
bir kaç sene sonra okuyup,vay be neler düşünmüşüm,şimdi ise nerelerdeyim,o zamanlar çocukmuymuşum diyebilmek için..
lütfen bu yazım burada bitsin
ve
söz uçsun,yazım baki kalsın..

1 yorum:

pinosh dedi ki...

süper karar. bizimkiler iyi ki kardeşimi yapmışlar valla. sırf bunu duymak için bile ilerde, 2. çocuk yapılır ece abla ;)