16 Ağustos 2010 Pazartesi

do do dooooo..

lütfen bu kadarcık olsun,biraz şımarayım..
olay şöyle ceryan etti:
doğumgünüdür..
ece garip bir gün yaşamaktadır..
günün acı haberi ve telefonlar arası rahatlamak için kendini duşa atacak olan..
ege'de uykudadır ki,o sırada kapı zili duyulur,bu sesle ege ayaktadır..
bornozlu annesini gören bebe 'bende banyon yapcam' diye tutturur,önceliği kaptırır,bebesini suya sokar.. bu sırada nedense acık unutulan giriş kapısından seslenen olur.. canım Özden ablam,hedaye getirmiştir de.. kıyafet pek tebrikleşmeye müsait değildir,paketi uzatır ve gülerek uzaklaşır.
kendini banyoya atan ece,cocuuu yıkanırken kendini de temizler,tam tekrar bornoz olayına girmişken aşağıdan tıkırtı sesleri gelir.
ne gariptir ki bu sefer bahçe kapısı açık unutulmuştur ve kimliği meçhul kişilere doğru titrek bir sesle 'kimsiniiiz' denir.
aşağıdan mum ışığı ve pasta ile 'iyi ki doodun'lar yükselir.
canlarım süpriz yapacaklardır ama ne ege-ne anne giyiniktir. biz gayet havlulu karşılarken onları,2 dakkalık dinlenin denir,üzerine rasgele bişey geçirilir.
ee burası türközlerin evi,her daim kapı açık,misafir bereketlidir:)

canlarım nasılda şımarttılar beni.
belki de hayatımda ilk süpriz dogumgünüm..çünkü gerçekten beklemiyordum,sabah Seçil'i de görmüştüm,yüzsüzce kendim hatırlattım,uyduruktan bir öpücük almıştım.meğer hepsi bir rolmüş.bizim evde planlanmış ama sonra mekanı değiştirmişler,açık unutulan bahçe kapısı allahın işi işte..
özel pasta tasarlatmıslar.
bahçevan! elinde suluk ve arkasında budanmış bitkileri,saçları bana bakılıp yapılmış,rengi,perçemleri,örgüsü..süper ya yemek istemedim,seyirlik..

kendimi şımartayım dedim ya,aylardır kendime baktığım yoktu,bir koyvermişlik,bir üzüntü hali,insan kendini düzeltmedi mi o ruh da yapışıp kalıyor.
anneme 'bugun benım bakım günüm dedim'..kuaför de bir parlak çikolata kahve patlattı,annemin dogumgünü hediyesi egzantrik tulum(batik),kendime hediyem ayakkabı ve çanta(hotiç)..
canım ayakkabımı pek sevdim nazar değmesin,seneler evvel Emr'nin Victoria's'tan aldığı pembe çiçekliyi pek beğenirdim,hatta bu sene 'benzerini bulursan yine al kocam' diye sipariş verdim,çiçeksel olarak benzer ve gri nubuk..
not:lütfen foto çekilirken arkaya çömeşmiş böceği!!! görmezden gelin:)

SEÇ-GAY-ÖZ
bilirsiniz ben pahalı hediyeyi al,yanına el yapımı uyduruk bişey koy.. ben emek harcanmışına ölürüm biterim..
artık herkes bilir.sırf bu yüzden yapar yapar etrafıma dağıtırım,hediyemi alan da aynı heyecanı yaşar mı bilmem,ama beni o yüzdeki 'sen mi yaptın' şaşkınlığı mutlu eder..
özel tasarım bileklik yaptırmışlar '3 E'
Ece-Ege-Emre üçlemesi
Off pasta bir
Bileklik iki
düşünülmüş,yaptırılmış,ben size ne diyim,nasıl bir mutluluk benim için..
sizler canlarımsınız.. bu günü hiç unutmayacağım.
sizleri seviyorum...

Hiç yorum yok: