13 Ağustos 2010 Cuma

o zor günler,solan güller eskidendi..

geriye sadece yarım yarım sevgiler,
yüzüme inceden uzun uzun çizgiler,
öznesi kalan,süresi kısalan cümleler...

siz bunu dinlerken ben yazıcam bişeyler
sertab sen nesin?..

nasıl bir yaz geçiriyorum,kafam karışık..

önce bir melek uçtu gitti,
o hep yanımızda,uzakta olsa da hep aklı bizde,kanatsız bir melekti.. düşün düşün hepimizi,ruhunu incitti,kendini incitti..son gün bile hep başkası için yaşayan..
sen benim melek teyzemdin.
güzel yeşil gözlerin,ince narin ellerin,kibar hareketlerin..
üzüldüğüm konularda 'ececim bu kadar verici olma' diye azarlayan bir kadın..
kendisi farklımıydı sanki..
biz saraç kadınlarının genlerinde var,vericilik,çok düşüncelilik,hassaslık..
seni son günlerinde azıcık mutlu ettiysek,elimden gelen belki sadece Ege'yi hayat enerjisi olarak yanına getirebilmekti.
'sen egoş oldun teyzecim' der hadi bakalım uyku vakti..
seni güzel ruhunla hep hatırlıycam teyzecim.seni seviyorum..

daha taziyeler bitmeden,ardından bir kardeş daha gitti bu dünyadan..Babaannemin kardeşi,Özgül Teyzemizi kaybettik,nasıl oldu,nasıl gelişti herşey.. şaşırdık,kendimiz onun evinde bir kalabalıkta bulduk..
beni en mutlu eden lafı 'çok güzel baktın Ege'ye aferin ' kazındı beynime..teşekkürler halacım,mekanın cennet olsun..

bu sıralarda,sabırla yoğunluğumuzun bitmesini bekliyordu Gülsen annem...
anlayışla..
benim hayalimde yaz başında İstanbul'a beraber gitmek vardı..ama söyleyemedim,hazır hissedemedim kendimi.. teyzeme odaklanmıştık o an,ERTELEDİM...
Fethiye'ye götüreceklerdi ,ege ile tatil yapılacaktı,tarih belirlendi,ilk acımızı yaşadık,ERTELEDİK..
Sonra Özgül Halam'ın vefatı..biraz sakinleşir gibi olduk.

Gülsen annem nasıl heyecanlı,'çok güzel emellerim var' dedi..şakaya vurduk neymiş bu 'emeller' diye. dersim olmadığı hafta için Bodrum'a gidilecek,Badesen ve Bilsen teyze orda.. ve en önemlisi Anneanne orada. EGE İLE TANIŞACAKTI,bir hafta kalınacak,biletler cumartesi sabaha alındı..
ve bugun cuma sabahı ölüm haberini alıyoruz,sabahtan erken kalkıp valizimi bile hazırlamıştım,sonra telaş olmasın diye..

güzel bir doğumgünü sabahına uyanmak istemiştim sadece..
bugun benim doğumgünüm diye hafif şımarık gezmeliydim sağda solda,akşama naz yapmalıydım belki de kocaya..ege'yi bırakmalı,başbaşa bir yemek keyfi mesela..

gerçekten telefon trafiği karman çorman.
daha teyzem için arayanlar bitmeden,diğer taziye..
telefonda kim için başsağlığı diliyorsun bile dedim düşünebiliyormusun.
doğumgünümü kutlayıp sonraki cümle başın sağolsun diyenler..
karıştı karıştı herşey.
ben yetişememiş olmanın pişmanlığını duyarken,emre şu açıdan baktı,'ya sen ordayken olsaydı ece sen daha da yıkılacaktın'
bilmiyorum.
saçlarım dağınık,üstüm perişan,tebrikleri alırken gülümseyip çaktırmayan,içinde ertelenmişliğin pişmanlığını yaşayan.
hiç bişeyi ertelemiyceksin diye kaç kez daha söylemeli.. ya da BU BÖYLE kabul etmeli..

1 yorum:

dilek dedi ki...

Merhabalar,

Ege ile yaşadıklarınızı bloğunuzda paylaşıyor olmanız pek çok anne için yol gösterici. Ben de size bebeğinizin banyosu için faydalı bilgileri bulabileceğiniz bir site önermek istiyorum. www.ilkbanyokeyfi.com adresinde, bebeğinize banyo yaptırırken nelere dikkat etmeniz gerektiğinden, doğru su sıcaklık ayarına, bebekler için banyonun öneminden, banyo için gerekli malzemelere kadar bir çok önemli bilgiyi bulabilirsiniz.

Ayrıca siteyi ziyaret ettiğinizde bebeğinizin ilk banyo keyfi resimlerini yükleyip diğer katılımcılar ile paylaşabiliyorsunuz ve GROHE termostatik batarya almak için de hemen %15 indirim çeki alabiliyorsunuz. Bebeğinizi sağlık ve mutlulukla büyütmeniz dileği ile…

Sevgiler…