7 Eylül 2010 Salı

beboooşş..


çok çok tatlı konuşmalar,şok edici hareketler.
gün be gün güzelleşir mi anne-oğul-baba ilişkisi..
ve gün be gün değişir mi arkadaş kavgaları..
ev içinde bu kadar uysal bebek,nasıl da paylaşım duygusu sıfır,'ben'ci bir çocuk olur.
kafama takmıyorum,bugun böyle,yarın süper bir kanka olabiliyor çünkü.
sanırım kendinden büyüklerle iyi anlaşıyor,bir de kız yaşıtlarıyla pek geçinemiyor..
evin her köşesinde kağıtlar var;ege'nin şok edici laflarını yazıyorum..
bu çok eski ama;
-Ege ben sen uyurken evi toplayıp yemek yaptım
-Aferin (29 Mart 2010)

bu daha taze;
Baba: ege sen çok şımarık oldun
E: Ben şımarık değilim,akıllıyım. (30.08.2010)

Anne: Sen Dora'mı oldun
E: hayır tabi ki ben Ege'yim (6.09.2010)

bikaç hafta önce annemlerin komsusu ege'yi severken "ne kadarlık oldu" diye sormuşlar.
ege'den cevap "ben 2 yaşımı 3 ay geçtim"

keşke tüm hayatını mı kameraya çeksek. yetişemiyorum.
emr ile kendimize söz verdik,artık bu çocuk baya baya konusuyor,her lafına şok olmayacağız.
maşallah maşallah,her gören konuşmasında dolayı şok oluyor zaten.
ne zaman konuşmaya başladı en sık sorulan soru.
e yanı 1 yasından beri konusuyor,1,5 yaşından beri de kendini ifade edebiliyor desek.
nasıl böyle oldu da ikinci soru oluyor.
bilmem ki,çok fazla suflörlük yapıyorum,o da en uzun cümleleri bile hiç aksatmadan tekrarlıyor.
bazen "baban geldiğinde şöyle de" falan diyorum,kaç saat sonra unutmayıp aynı cümleyi söyleyebiliyor. heralde söylediğim şeyleri kendine görev ediniyor,içinden tekrarlayıp duruyor:)
e bir de emek verdim olsun di mi o karar.
işimi bıraktım,ev hanımı oldum bu bebe için,mutlaka bir artısı olmalı yani..
bir de bu çabamı hiç görmeyen,takdir etmeyen var ki ( anladın sen onu)
şöyle dedi ya birisine;"çok baby tv seyrediyor ordan öğrendi konuşmayı."
yok artık..
F.Turgut çok takdir ediyor,hep teşekkür,gururlandırıyor beni,"gelinlerin en güzeli"yim ben..
"böyle bir annesi olduğu için çok şanslı" o..
gabardım valla.

Hiç yorum yok: