7 Eylül 2010 Salı

son ütücü..

bende bi havalar.. sormayın..
üretimler sonucu tepkileri aldıkça,inanamayanlarla beraber ben bi hoşlaştım.daha da gaza getirdiler,hızlandım..
bu Матрёшка babushka'lar teyzoş'dan gelmişti.
kendileri 2 adet birbirine bağlı su kabağı olmaktalar. boyandılar süslendiler,sarı gacı'lara dönüştüler..
hayallerimde bahçede ağaç dalında sallanacaklar..işte böleee.

boyamak çok eğlenceliydi. e olsun yani.bu manzarada çalışılmaz mı..
(bu manzarayı hala bilmeyen kuzenlerim vaaar!!arkadaşlarım vaaar!!duyuruluuur!!!)

yalnız yüz olayında berbatım,evet yardım aldım,yüz kez göz çizmeye çalışıp pes ettim,teyzoşuma yaptırdım.o kadar olur desenize..

bu sevgili kuma'ma gidecek..
bebe olunca üzerimdeki baskı azalır mı dersiniz:)
anne baba avukat olunca böyle bir bebek olur heralde..

bu tazecik bişey.
daha üzerine biraz boncuk-pul işlemeyi düşünüyorum,dün gece seç'in gazıyla başladık,bitirmeden uyuyamadım.üzerimdeyken çekilmiş bir fotosu..

beğenenler ? ?

1 yorum:

Narcissus dedi ki...

Eceee süper oluyo bunlar. Aynen devam... Buralara yolun düştüğünde bana da öğret ^_^