3 Ekim 2010 Pazar

Amerikanya öncesi birthday cake

Ne zaman ayrılacağımız belli olmayan , Amerikanya yolcusu CANDOSTUM'un dogumgününü 1 hafta rötarlı da olsa kutlayabildik.
Evinin direği gelmişti Türkiye'ye,kendini ona adadı bir süre,ertelemiştik..

Yemeğe Sirwinston'a gittik,bebelerle gitme hata mı bilemedim,yemek yiyene kadar nasıl eziyet,sonra bir durgunluk..Neden acıktıklarında bile yemiycem diye inat ederlerki


amerika'ya gidebilecek,bizi de hatırlatacak hediye, anca takı olabilir mantığıyla..
internetten model araştırdık deli gibi,gönül isterdi ki bunu yaptıralım. ama Denizli'de bu kadar becerikli bir gümüş ustası yokmuş..
monogram diye bişey varmış.hadi bari böyle olsun dedik.
ben netten değişik font'lar buldum,harfleri collagemaker'da birleştirdim. bir kopyasını gümüşçüye götürdüm.
S-D-M harfleri ve çekirdek aileyi simgeleyen 3 taş olsun istedik.
ortaya böyle birşey çıktı.
arapçamsı,anlaşılmaz gibi ama özelliği de bu işte,insan bir gelip burda ne yazıyor diye gözünü sokmalı göğsüne :)
nice senelere bebişim.
seni cok seviyoruz,sensiz napıcaz burda biz yaaa:(

Hiç yorum yok: