23 Ekim 2010 Cumartesi

Disney On Ice

bir süredir çocuk kanallarında reklamı dönüyordu.
ege her görüşünde "ben bunu istiyorum" diyordu.
Gökhan dedesi dayanamadı,iki torunu ve annelerine bu gösterinin biletlerini ısmarladı..
utanmadan Şoförde yaptık adamı.
zor bir yolculuktu benim için, iki çocuk koltugu baya yer kaplıyor,araya ben sıkıştım,tıkıştım işte böyle..
Şu cottirik "buzlightyear" yüzünden düştük yollara.
meğersem tüm reklamda gördüğümüz kadarmış onunda gösterisi.
iki kaydı,cocukların hevesleri kursağında kaldı.
obuuur. kovayı da ye bari.
o yoğurt kovasından bozma mısır varya 16tl.. zaten o arayı da sırf cocuklara bişeyler satmak için verdiler kesin. tüm ürünler faiş fiyatlıydı. yine de dayanamayıp aldık çocuklara bişeyler.
minnoş..sana niyet,biz de eğlendik. son dakka deden de aldı bilet kendine. güzel oldu be,biz daha çok heyecanlandık..

Hiç yorum yok: