27 Ekim 2010 Çarşamba

iş teklifi..

geçen haftalarda bu konuda moralim çok bozuktu.
burada yazmak için elim bilgisayara gitti gitti geldi.
agustos sonlarında eski bahçıvanım beni arayıp,yeni açılacak Doğa Koleji'nde Ekoloji öğretmeni aradıklarını ve yönetimdekileri direkt bana yönlendirdiğini,hemen görüşmeye gelmemi söylemişti.apar topar gittiğim görüşmede,istanbul'llu koordinatör benim cv'mi çok beğenmiş,gayet olumlu oradan ayrılmıştım.
haftada bir öğretmenlik,oh ne güzel (di)
sonra ben bu kadar olumlu görüşme sonrası,aldım bu işi,haber bekliyorum diye gezinirken,işi kapanların kaptığını duydum!!!
şok oldum.
özgeçmişimdeki tazecik eğitmenliğim ve mezun oldum olalı aktif çalışmışlığım es geçilip..
bana göre soyadının üstünlüğü ve bilmemkimin torpili ile,
bizim okulun üst sınıfında yıllarca okumuş,onca sene bi alt sınıfımızda da hemşehrim var bir halhatır sorayım dememiş,
yüzkez tanıştığımız halde,her karşılaşmamızda kafasını başka yöne çevirmiş,
meslek odamızın toplantısına birgün bile katılmayıp,o nur yüzünü göstermemiş,
kimliği silik,işi pasif,bir meslektaşım.. işe alınmış..
tek üstünlüğü yüksek lisansı desem,o da alakasız bir branştan ve bitirilmemiş..
anlamsız,manasız bir iş işte..
neyse..
o iş gelcek beni bulacak ya illa..
üzüldüm,takıldım ya bu konuya (reiki reiki)
canımcım meslektaşım aramış bugün Gökhan'ı,onun benimle bağlantısı olduğundan habersiz..
hem haftada bir derse girecek,hem tam zamanlı Bahçe Şefliği yapacak.. Peyzaj mimarı ya da Ziraat mühendisi..
hemen haber bana ulaştı.
kafam karışık be günlük.
ben de ne yapcağımı bilmiyorrum ki..
bi çalışsam artık yeter diyorum,bi doğurcam diyorum,bi bebeme kıyamam diyorum,bi boşuna mı okudum diyorum..
haftada 5 gün.. mesai 8-5..
ege yine anneannede,anneanne yorgun,babaanne evinsiz..
kazancağım ne ki,yol parasına mı gidecek,sonunda kaliteli bir okulda çalışmak,ilerisi güzel gözüken,iyi bir iş gibi..
başlandı mı bırakılmaz..
maaş mı önemli oldu..
bunu da reddet..
ee yaş geliyor 30'lara.
bu saatten sonra da gençler aranır,ne işe yararsın..
e hep başkasını eline de bakmak istemezsin.,karıştı işte allak bullak.. bilmiyorum bilmiyorum.
yarın sabah 10'akadar karar ver..
Emr de fikir desteği yapmadı.
a en önemlisini unuttum,çamlık kolejinin rakip okulunda çalışmama ne der acaba kaynanam.
uy uy uuuyy..

Hiç yorum yok: