31 Ekim 2010 Pazar

prenatal..

seyyahlarımız sağolsun..
ilk kıyafetim,Özge'nin ben hamileyken Verona'dan aldığı ve neredeyse formam olan hamile kotu'ydu.
sonra bir de Prag'dan Ege'ye sandalet almıştı sanırım.
Aynur ablam'da turuncu süper cici keçeden ev ayakkabısı getirdi,uzunca bir süre ayağa olması beklendi,ege sürekli giymek istedi,büyük geldiği için düşme tehlikesi atlattı,sonra bir baktık ilbaharda büyük gelen babet,sonbaharda ucucuna denk geliyor.
Büyükbabamız keçeden olmasına bayıldı nereden aldıysan bir daha al ve hatta bana göre de al dedi..
şimdi seyahatimizde bu mağazaya acil gitmeliyiz ve o güzel organik kıyafetlerden egoş'uma istiflemeliyiz.
nedense önceki avrupa gezimizde biraz boş kafa gitmişiz sanırım,kendimiz gezdirmekten pek verimli şeyler alamadan gelmiştik.
bu sefer aklımda bakılıp alınması gereken birkaç marka biriktirdim,zamanımız yeter ve ben de tabelasını görürsem atlıycam içeri..

Hiç yorum yok: