10 Kasım 2010 Çarşamba

amerika'ya 1-2

Burç: Aslan
illa yönetcek,organize etcek..
bi çeşit tatmin..
ama planlarımı bozanlara da cok kızıyorum,sinirleniyorum..
neyse sustum..
amacımız SEÇİL..bi uğurlayamadık gitti..
ben nasıl ayrılıcam ya.
düşündükçe afakanlar basıyor.
ağlamam onu biliyorum.
benim gözyaşları alakasız zamanlarda çalışır bilirim.
o gider.evde yalnız.. düşünce oturur beyne,gözden yaş süzülür..

Ayşinle beraber karar verdik,organize etmeye çalıştık.
akşam vakti yaklaştıkça,telefonlar çaldı,fire arttı,moraller çöktü.
şakasına 'sen ben bi de secil oluruz' lafı gerçek olacaktı neredeyse.
bebesiz-kız partisi ismi.
herkesin hoşuna gitti
2saat çocuklu yerine,yarım saat kafa dinlemeli,birbirimizin lafını dinleyebilmeli.
daha çok böyle yemekler olsun istedik..

Sirwinston'da buluştuk,ortadaki büyük masalar güzeldi bizim grup için.
yemeklerimizi yedik.
sonra pastamız geldi,alevli..
ilk fotograf Seçil'in şok hali..
Seçil kafalı özgürlük heykeli..düşünce,fotoshopcuyla rötuşlama,siparişler bana ait..

ne yapsak ne yapsak.
herkes kafasına taç taksa,e ne alaka takmak istemeyebilirler.
Burgerking taç'larından bozma,modifiye özgürlük tacı..üzerine 'American woman' yazdık.
pasta kesilirken fonda 'lenny kravitz-American Woman' çalacaktı.
yamuk yaptı Sirwinstoncılar.konsepte tersmiş..

akşamımız güzeldi,bol sohbet ve gülmeli..
pek datlı,hüzünsüz..

ben çok unutkanım,şuraya NOT alayım:
bu mekan zaten piyasa oldu diye gıcıktım.
bir de çıkışta pasta servisi için para istemezler mi.
bizde bir cadalozluk var,sormayın.o kadar yiyip içmişiz,bir de pasta bıçağı kullanma parası.. başka..
yüzsüzce ayrıldık.
onlarda bize gıcıklığına pastanın kalanını mahvederek paketlediler..çattık yaaa..
onla bunla bahane edip oraya gitmemeli..

konudan saptık yine..
seçile veda..

Hiç yorum yok: