29 Kasım 2010 Pazartesi

bu benim olsun..




hımm nım nım..
şurada satılıyor kendileri..
yiyesim var..
cassette butik yok ki anacım koca Denizli'mizde.. Oyee marka..275 tl'cik cik..
daha önce de şunları beğenmiştim.. (vivienne westwood melissa)
geçen sezonmuş,bu renk kalmamış..
gittigidiyorda çakması mı ne? 51 tl'ye ama ayağımı zorla 37'e sokamam ki..
edebimle şunları alsam, nette alışverişi de Emr'siz cesaret edemem..
ama renk güzel di mi..beyazı da güzel.. €99 demiş bir sitede..
of yazın hayal ettim.
kucağım da da Ege düşünün.. kokoş anne..
istanbulda Kanyon'da varmış..
selam yollasam kuzenlere.
hayatta da denemeden alamam.
ara numara gıcıklığı var ayağımın.
buçuğum ben..
ama Emr ne cesaretse te dünyanın diğer ucundan ayakkabıyı alıp cuk oturtuyor ayağıma
(hişş çaktırma onun aldıklarını daha giymeye cesaretim
yok:)

süper hüper önemli not:
inanılması zor ama bu fotografı ege çekti.. hayranınım laan..Ara Güler'im benim..

Hiç yorum yok: