7 Kasım 2010 Pazar

Buzz ışık yılı tshirtü

Yegencikimin dogumgünü..
hani bazı reklamlarda slogandır. herşeyi olan birine ne alırsınız.
peki paradan ve giyim kuşamdan anlamayan,sadece oyuncak ile mutlu olan bir miniğe ne alırsınız?
oyuncağı çok var..
Buzz fanatiği.
e annesi de doğumgünü süprizi olarak Buzz kostümü almış..

Buzz vücudu,ayağının altında da filmdeki gibi ismi yazılı.
yanına da bir kot pantolan.
küçük bir Buzz'da oraya boyadım.
el yapımı olduğu belli olmalı,mutlaka cocugumuzun ismi üzerine yazılmalı..
son dakikaya yetiştirdim,sabahladım yani.
ertesi gün şiş gözlerle gezindim,akşama pasta yemeye giderken göz altı kapatıcıları kullandım:)

ama şu mutluluk anı var ya.
hepsi unutuldu.
canım keltoşum benim nice yıllara..

2 yorum:

Zeynep Yuksel dedi ki...

benim buzz kostümüne ihtiyacım var nerden almıştınız yardımcı olursanız sevinirim ...

Zeynep Yuksel dedi ki...

4 yaşında bir oğlum var ve bizde buzz fanatiğiyiz bu kostümü nerden satın alabiliriz yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler