30 Kasım 2010 Salı

fake owl


ay delireceeem..
takıldım ..ege'nin deyimiyle 'BAYAN GAGA'lara

şu kolyeyi,kendini aşmış adam GAUDİ'nin eeenn
uzun bankının meydanında sere serpe yerlere yayılmış, tozların içinden çektik aldık.
5 kuruş verdik,takındık çıktık.
fiyatları belirtiyorum ki,aklımda kalsın,yoksa hava atmak yakınımdan geçmez bilirsin. (haa o gün itibari ile € =
1,90 falan)



ucuz bulmuşun al bol
bol de mi.. sen bunu cottirik memleketinde ne kadar bayılırsın..Kadıköy pazarında yok,bakar durursun öyle işte.
bir broş çılgınlığı var,
dün gece birleşti bu keçeler birbirlerine.
ben soldakini beğendim,diğeri zaten içimden gelmemişti pek,hemen ruhumu yansıttım,itici oldu sanki..şaşı olan iyidir.
büyük ihtimal hediye paketlerine yolculuk yapacaklar,kimbilir kime..önüme
kim gelirse..
ek: 1'i benim-vermem.kıyafetimin monotonluğunu dağıttı iyi oldu..
diğeri de bitti gitti gelinime:)
sipariş aldım:)akşama üretim var

Hiç yorum yok: