6 Kasım 2010 Cumartesi

hadi kalk gel..

secil Amerikanya'ya gitmeden önce vedalaşa vedalaşa bi hal olduk..
düşündükçe kötü oluyorum,çok özleyeceğim ya off.
bizim evde kız partisi yapalım dedik,kızlar 'karadut şarabı' getirecek..
hazırlandım,gündüz de çok koşturmuştum,akşama da apar topar emreye yemek,sonra postalıcam kocamı..
telefon trafiği durmuyor falan..
Üst katın kiracısı geldi,denizli'yi bilmiyormuş,oturdu bişeyler sordu falan.ben bu sırada 3-4 kez yemek ısıttım.
o sırada özge geldi,komşu gitti,emre apar topar yemek yedi,kapı çaldı,süpriz Gülsen annemler Ege'yi sevmeye geldi.
ben şok olup,istenmedikleri belli ettim (ne ayıp) gaye bi gelicek oldu bi sevgilisinden ayrılamadı.
seçil geldi.
bu arada alem yapılacağı anlaşılmasın diye şaraplar hemen dolaba saklandı.
Emre mecburi gitti,babaanneler gitmek istedi,nezaketen 'aa sizde buyrun zaten biz de bişey yapmıcaktık' dendi.
10'u geçiyordu gittiklerinde,
çakırkeyf olmadan ege sleeping yaptırıldı.
loş ışık açıldı fonumuzda bu gecenin planlanmasına sebep olan şarkı ve kızın müthiş sesi.
şaraplar ardarda devrildi.
iki şişe bitirldi.
gece sonunda kapılara toslayarak ayrılındı.
döne döne yatak bulundu :)

Hiç yorum yok: