24 Kasım 2010 Çarşamba

Konuş-ama-ma

Bu fotografı açıklayayım..
yer Malta..
süper manzaralı bir kafe..
Gül'ün bakışını anlamı:
'e ee cee ağlayamaz ki..'
Ege'den ayrılık..
ilk gün çantadaki uyduruk fotografa bile bakıp gözlerin dolması,emr'nin telefonundaki nuhu nebiden kalma fotograflara bile bakma istegi..
annelerle konuşma..
biri ile moral bulma,biri ile gününü karatma..
Miniğim ile ilk telefon konuşması (denemesi)
'BOĞAZIMDA DÜĞÜMLENEN HIÇKIRIK OĞLAYIIM'
varmış böyle bişey,boşa söylememişler.
bir yumruk ki,nefes bile aldırmıyor.
hani rüyanda çığlık atmak istersin de sesin çıkmaz ya..
konuşmak isteyip konuşamama..
yapamadım,telefonu emr'ye uzattım.
miniğim 'annem nerde' diyor telefonun ucunda.
bu fotograf ikinci deneme..
biraz başarılıyım.
en azından,gözlüklerin arkasına saklandım ve telefonu kapatana kadar dayandım.
ses titredi,yüze tebessüm geldi..
kapattım ve gözler boşaldı.
Ece nasılsa ağlayacak diye iddiaya çekilmiş bir fotograf..
hüzün vardı,iç buruk..

2 yorum:

seçil dedi ki...

eco hem ağlarım hemde tatilimi yaparım dedin
peki bir daha gidermisin en çok onu merak ediyorum

seçil dedi ki...

BOGAZINDA YUMRUK GİBİ DÜĞÜMLENEN VE YUTKUNAMADIĞIN O DUYGU DURUMUYLA İLK MERİÇ ASKERE GİDERKEN TANIŞTIM
VE SONRASINDA BİR KAÇ KEZ DAHA