30 Kasım 2010 Salı

yanarım yanarıım..

seyahata çıkmadan evvel biliyordum,yaşadım çünkü.
hatta başkasına öğüt bile verdim.
Gördüğün ve beğendiğini anında al,yoksa bir daha denk gelmezsin..
bir tatilimiz dönüşü pişmanlıklarımı paylaşıyorum..
Roma'da elimin iki kez gittiği,hatta Emr^ye sorup 'valiz hakkımızı aştık,uçağa almazlar' cevabını aldığım.. siyah beyaz,Audrey hepburn'lu €25'cuk,sevimli çanta-valiz..
aklım sende,senin için geri gelicem:) yolda işportacılar bile satıyordu yaaaaa..

diğeri geldikten sonra aklımı başıma getiren,her seferinde 'nereden' diye sorduran
baykuşum,yüzüğüm..
Cameo kolye de aldım..
onda da 'beyim bilir' demedim diye surat astı yanımdaki:)
diğer cameo'yu da alsam,bi onu bi onu taksam,kimse surat asmasa.. ben mutlu olsam sadece €13'cuk olsa..
Maltaaa.. gitcem o hayran kaldığım ülkeye,sırf o Audrey kolyeler ve değişik takılar için,gelicem o mağazaya,o kilitli dolapların arkasından,titiz titiz çıkartığın kolyelerin hepsini alıcam Malta'lı gıcık kadın..talan etcem dükkanını:)

Hiç yorum yok: