30 Aralık 2010 Perşembe

ah benim sır'rım..

ne demişler;
"iki kişinin bindiği tır değildir"
sır saklamayı hiç beceremem zaten..
kaç gün nasıl tuttum içimde.
bir ima ettim,herkes anlamış.
kendi kendime kıvranıyorum.

geçen hafta testimi yaptırdım,e anladınız zaten..
bu haftabaşı doktorumuzdaydık,hem de Emr ile.. (hayret di mi)
psikolojik baskı yaptım,"cok hassasım,ağlarım adamın yanında" dedim,gelmek zorunda kaldı :)
güzel bir fotografımız var artık.
o eliptik daireyi sonra gösteririm size..
çıkışta tamam dedik,artık söyleyebiliriz.
daha 5 haftalık,miniğim..

-millet 2.tura geçti,biz de tık yok..
-niye bizi beklemediniz..
-allah kolaylık versin !!!!
-isteyerek mi? ! ?
-e iyidir iyi..
-çok sevindiim..

tepkiler değişik.
evet istedim!!
çok istedim!
delilik mi..
bilmem,şimdi hava güzel:)
3,5 yaş iyi mi,görücez..
eğer ki kardeşlik ve arkadaşlıksa isteğimiz,neden daha fazla bekleyeyim ki..
Ege'nin gazı ile oldu.
hayır o istemedi.
o'nun güzel bebekliği,ikinci kararımı öne çekti..
pozitif düşüncemi,olumlu her halimi yolluyorum evrene..
allah gönlüme göre versin,ege'ye sağlık,sıhhatli bir kardeş gelsin :)

1 yorum:

pinosh dedi ki...

cidden hiç beceremiyosun sır saklamayı canım benim :)) İkinciyi istediğini ilk yazdığında zamanın çok uzak olmadığını anlamıştım zaten :) kardeş isteme yazısından sonra dedim ki acaba mı. Nitekim aybo 2 gün önce söyledi, dedim biliyodum bu haberi alacağımı :))