10 Aralık 2010 Cuma

minyatür istedim.. olmadı..

yine bir rüya.
arkadaşım ile yurtdışında bir takıcıya gidiyoruz. ama ne pahalı şeyler var. satıcı gösteriyor da gösteriyor. arkadaşım "fulya" gibi anımsıyorum şimdi.
biz güya evlilikle ilgili bişey alcakmışız. nişan yüzügü falan galiba.
ama saçma sapan şeyler bakıyoruz ne alaka anlamadım.
son anda yukarıda asılı bir grup gösteriyor. içinde bir kolye var. ben bunu almalıyım diyorum hemen.
"minyatür-japonlar" pirinç tarlalarının orada küçük küçük kafaları ve kimonoları ile duruyorlar
bunun gibi bişey..
ha bu arada ben üniversiteyi bitirmeden bırakmısın,bir dersim kalmıs ama cok ilgili değilmişim,hangi ders oldugunu bile bilmiyorum.(bu ne saçmalama ya)

düşündüm de söyle bir yüzük ya da kolye..
resin kaplama diye birşey var (hatta rüyamda böyle düşündüm) ben bunu yapabilirim dedim.
hıhı sanki keçe olayını bitirdin de bir bu eksik.. demeyin..
içim kemiriyor.
yoğun iş hayatı sonrası insan oturamıyor evinde..
resin kaplamayı "sergun" şöyle anlatmış.
güzel olur. "minyatür osmanlı" da cok hoş. annemin bir kolyesi vardı,küçüklükten beri hayranımdır,çarpmadım ama kendimi tutuyorum:)
resim ararken şöyle bişey buldum.
bittim,bittiiim..
bu hatunu ne yapmalıyım,nereme koymalıyım..
şu saat nedir,benim ruhum biraz antika sanırım,ışıltılar benden uzak dursun,ben bunları seviyorum.

2 yorum:

Caribbean Girl dedi ki...

Aa beni mi gördün rüyanda hayırdır inşallah =)) Ama açıkta kalmışsın sanki hehe =))

eci-co dedi ki...

seni gördüm yess. ne işin var? kesin açıktı he he.)