22 Aralık 2010 Çarşamba

satıldı..

Hayırdır inşallah,bu ne talep.. talan edildim..
he heee.

büyük işler küçük adımlarla başlar şekerim :)
Dernek yemeğinin girişine gecekondu bozması standımı kurduk.
çok renkli ve sevimli gözüküyor di mi?
örnek olsun diye "duru bebek" ve ege'nin oyuncaklarını da sergiledim.
"Duru bebek" herkesleri şoka soktu zaten.
aldığım takdirlerle kanatlandım..
işte satılanlar :)

Bu turuncu bozukpara cüzdanı ARZU'ya gitsin..


bu broşlar AYNUR'un olsun..


Bu cüzdanları AYSUN kaptı.. esnaf oldum ben ya.. 4 al 3 öde bile yaptım :)
dikkat ettiyseniz dost işi bol oldu..


Bu lila güzellik dernekten bir bayana..

kendime yaptığım e-ci-co tacım da gitti. Nick'imi kaptırdım bir minik kıza,amanın :)
Bu fotograf satısı yapan bayanın kızına..

egoşun korsan rozetine bir talep sormayın..
önce Aynur ablam istedi,Ege'nin dedim.. sonra Özden Abla istedi.. Ege'den gizli verdim.. görse yıkar orayı.
şimdi acil yerinin doldurulması lazım:)
bu önceden sipariş verilmişti. Dernekteki bayanın torununa..
şimdi iki taç siparişim daha var.
onlarla berbaber 85TLcik kazandım.
Allah bereket versin.
Yeni evimizin temeline ben de katkıda bulunayım :)
ay ben bu kazandığımla neler alırım şimdi,harca harca bitmez:)

annem "dalga geçme,ne güzel damlaya damlaya göl olur,üstüne para koy,altın al,o parayı harcama" bile dedi :)

komik kadın
güzelim baykuşlarıma rağbet olmadı.
sız modadan ne anlarsınız dicem,ekmek veren el öpülür müydü,attım mı.. neyse işte.
ben de değer kıymet bilen gençliğe sunarım kuşlarımı..

Hiç yorum yok: