23 Aralık 2010 Perşembe

son haller..

dün'den bir fotograf.
ya itiraf edin ben bu cocugun annesi gibi mi gözüküyorum..
o şaşkaloz da delici mavi çıkmış zaten..
ay ay dikkatiniz çekerim siyah kıyafete yakadaki broş ne kadar hoş olmuş cicim... pembişini yerim senin..
yalnız allık ve ruj sorunum var kesin,soluk cıkıyorum hep fotografda..

nasıl iltifat aldım.
çook zayıflamışım,kopcak gibi olmuşum,tanıyamamışlar beni..
hu huuuy,uçuuuş..
54'üm ya abartılacak bişey yok.
ama EVET oturmuyorum..yerimde durduğum yok. Şu minik arkadaşımla bir dakika durmuyoruz.
yaramazlık demiycem ya,kendini çok güzel oyalar benim bebem.ama şöyle tarif etsem,annesiyle paylaşmak istiyor yaptıklarını,biz sıkı dostuz ya :) beraber sallanalım,araba oynayalım,balon şişirip ucuralım falan.. böyle olunca gittiiğim yerde ne oturuyorum,ne yediğimi anlıyorum. ben şikayetçi değilim,sanırım o yüzden yorulmuyorum. uzaktan izleyenler "yazıık bi lokma yedirtmedi sana" diyorlar. yoo ben memnunum.
Bu cocuk varsa hayatımda bu fedakarlığı göze almışım demektir.
ben o doğdu doğalı sıcak çay içtiğimi hatırlamıyorum ki :)
şimdi gelelim Ege'den inciler..
öğle uykusunda kuklalarla tiyatro yapıyorum.
Panda parmağımda.. "ben ağaçta yaşarım"
-hayıır panda ağaçta yaşamaz..
e doğru dediği,benim pandayı yakından görmüşlüğüm mü var.. haberlerde gördüğüm pandalar hep ağaç yaprağı dalı falan kemiriyor..
"ben ağaç yaprağı yeriim"
-hayır panda çok büyük, ağaca çıkamaz
ya haklısın cocum,benim kafamı da allak bullak ettin,bu konuyu araştırıp öyle yaparım bir daha:)

-Ege kardeş ister misin?
-Hayır!
-ama onu senin kucağına veririm,öpersin
ilk önce kucağına alabilme sevinci,daha sonraysa,
-Ama öpememki bebeğin gözü boyalır
-o nerden çıktı annecim
-ttuğra bebeğin gözü boyanmış (gözüne sürülen gözyaşı merheminden bahsediyor)

Hiç yorum yok: