4 Ocak 2011 Salı

ege halleri..

komik çocuksun sen..
bu aralar "küsmek" çok moda. bi oyuncağı elinden kaptırdı mı,uzaklaşıyor oradan duvara dönüyor konuşmuyor.
küstün mü egeciim,mırl mırıl anlatıyor nedenini..
en çok "bu benim annem" lafına küsüyor.
savunamıyor mu kendini neden bilinmez.
sabaha karşı karanlıkta yanımıza gelmeyi seviyor,aramızda uyudu mu resmen yüzünde gülümseme oluyor.
sabah kahvaltılarımız süper,tüm gün onun enerjisiyle coşuyor diyebiliriz. öğle yemeği pek sevmiyor. akşama zorlama yiyiyor.
daha cok öğle uyku sonrası süt ve kurabiye seviyor (anası kılıklı)
brokoli çorbasına tapıyor,hergün olsa içer. çorbayı kendisi içiyor,evet döküyor ama bence bu konuda baya iyiye gidiyor.
bu resmi neden mi koydum çünkü ege kedinin YÜDUCU'nu yapıyor. vücut demek istiyor. aynı KİPAK,ŞAKBA,POKATAL gibi söyleyemediği kelimeler listesine giriyor. YEYCEM ya da BİLMEDİM favorimiz.
ev telefonu çaldığında koştura koştura acıyor.
karşıdan "napıyorsun ege " sorusuna "napıyorum ben" diye cevap verir.
çok sıkılırsa telefonun paging call düğmesine basar ve kucağıma çıkarak dansetmemizi ister.
dans ve müzik tutkunu zaten.
resim hiç yapmasa,kalem almasa eline aramaz.
alıştırmak için sulu boya,parmak boyası yaptırıyorum ama isteksiz.
makasla kağıt kesmeyi seviyor,hamuru ise bize bişeyler yaptırmak için kullanıyor.
müzik hafızası çok iyi.
"ah ege canım ege" sarkısının sözlerini benden iyi biliyor (anne kekik ve zeytin dağlarına'yı aç)
şu sıralar "izmirin dağlarında çiçekler açar"ı söylemeye çalısıyor..

Hiç yorum yok: