17 Ocak 2011 Pazartesi

hallerim..

çok kısa anlatıcam.
reiki meiki hak getire.
olunca oluyor işte..
hayır kusmuyorum.
ama bulantı sınırlarındayım.
her yemek sonrası cok yemişim de bogazımdaymış hissi var.
bulaşık makinesi boşaltamıyorum,eğilip kalkmalar uzun süreli baş dönmesi yapıyor.
cok yorgunum,ege ile oturduğum yerden oynuyorum,evi toplarken bile üstümden tır geçmiş gibi oluyor. akşam olsa da ege ile uyusam diye hayal kuruyorum.
duygusallıkta tavan yaptım.
sürekli gözler dolu.
en son ve komiği;
Ege izlesin diye kolej'in dans gösterisine götürüyorum. küçük kızlar Shakira'dan Waka Waka dansı yapıyor. ben ağlamaktan seyredemiyorum.
istemesem de aklıma sürekli Ege'de büyücek ve böyle dansedecek düşüncesi geliyor.
bütün turkcell reklamları ağlatıyor, adam kalp krizi geçirdi diye,köy öğretmeni sobayı yakamadı diye ağlıyorum.
Seda Syan'ı zaping yaparken bile görsem alt yazıdaki damar cümlelerine ağlıyorum.
Geçen hamileliğimde rekorum ve herkesin güldüğü duygusallığım 'TARAFTAR İLE FUTBOLCU KUMSALDA BULUŞUYOR' sahnesiydi. Süper lig başladı diye ağlamıştım.
yeni doğum izleyemiyorum,haberlerde yeni yılın ilk bebeğini acı bişeymiş gibi izledim.
Ender'in okul dergisindeki 'mert arkadaşımızın kardeşi oldu' yazısını hıçkıra hıçkıra okuyorum.
anlıyacağınız hiç bu kadar duygusal olmamıştım.
demek ki neymiş. bir bebe bir bebeye benzemezmiş..(8.hafta)

2 yorum:

minny dedi ki...

Merhabalar yeni bebek hayırlı olsun. Blogunuzu epeyyyy uzunn zamandır takip ediyorum. Ben de Denizli'liyim. Ama İstanbulda yaşıyorum. Büyük oğlumö 7 yaşında. Minik oğlum ise birkaç gün sonra 4 aylık olacak. Benim ilk hamileliğim çok kolay geçmişti. Ama 2. hamileliğim yaşımdan dolayı beni biraz zorladı.( 37 yaşındayım) ilk ayların yorgunluğu geçtikten sonra büyük oğlumla daha keyifli vakit geçirmeye başlamıştım. Hatta karnımı minik yastıklarla koruyup boğuşuyorduk bile:) Keyifli ve huzurlu bir hamilelik diliyorum. Sevgiler Aslı

eci-co dedi ki...

merhaba minny seninle tanıstıgıma mutlu oldum. iyi dileklerin için teşekkürler. umarım bir gün denizlide karsılasabiliriz. sevgiler